sunnuntai 12. maaliskuuta 2017

ota musta kiinni, kun mä kaadun

Tämä viikonloppu on ollut yllättävän rentouttava ja ihana. Olen kävellyt auringon paisteisessa metsässä ilman hattuja ja hanskoja, luukuttanut Haloo Helsingin uutta levyä, pelannut lautapeliä matolla lojuen ystäväni kanssa hiukan liiankin kilpailuhenkisesti, kirjoittanut niin käsin kuin kännykälläkin erilaisia tekstejä, joista yhteen olen tyytyväinen ja silittänyt meille viikonlopuksi tulleita kissoja.

Haloo Helsingin uusin levy on aivan mahtava! Tykästyin heti muutamaan kappaleeseen, Rakasta mua nyt ja Terveisin mä.

"Vaikka tahdoin, vaikka toivoin pääseväni täältä pois Vaikka uskoin, etten koskaan tässä esimerkkinä nyt seisois Mul on uusi pää ja tahto elää joka päivä vähän enemmän Kiitos maailma, kiitos elämä, nöyrin terveisin mä"




Saatiin kaksi ragdoll-rotuista kissaa meille hoitoon. Nää ovat varastaneet mun sydämen totaallisesti - niin kauniita, sydäntä raastavan söpöjä ja ihania. Ilmoitin äidille, että haluan ehdottomasti kesällä synttärilahjani naukuvana ja elävä. Toinen näistä kissoista on niin jumalatar, istuu vain pikkuveljeni kirjoituspöydän tuolilla ja nukkuu. Tämä toinen, joka on näissä kuvissakin, sen sijaan näyttää olevan paljon uteliaampi, meinasi hypätä ikkunastakin ulos. Hän nukkuu tälläkin hetkellä tässä mun vieressäni kerälle käpertyneenä. Haluaisin kovasti tällaisen kehräävän karvakeon itsellenikin <3 Ostakaa mulle kissanpentu, kiitos.



Että lemmikkikuumeen lisäksi olen tuhlannut aikaani ja tajunnut ettei se nyt niin ajan tuhlausta ollutkaan, yrittänyt opetella ruotsin epäsäännöllisiä verbejä ja kirjoittanut tämän postauksen jo kertaalleen, mutta rakas ystävämme blogger jumittui ja poisti sen kokonaan. Arvatkaas ärsyynnyinkö.

(shh, nyt skippaat tän pätkän, jos et tahdo tulla spoilautuksi Skamista)
 
Katsoin Skamin 3. tuotantokauden kokonaan. Jotenkin aina niin rohkaisevaa, kun tv-sarjassa esiintyy homopari. Vielä ihanampaa on, kun asiaan suhtaudutaan aivan normaalina asiana. Isak ja Even olivat jotenkin niin - aito? Sellainen, joiden voisin kuvitella olevan hyvin olla olemassa jossain toisessa rinnakkaismaailmassa. Voi miksei minulla ole tyttöystävää.




4 kommenttia:

  1. Sulla on niin ihana kirjoitustyyli, kerrot niin kauniisti kaikesta! Tosi söpöjä nuo kissat, kelpais kyllä tommosia silitellä ^.^ Skam on ihan hirveen hyvä ja 3. kausi oli juuri siitä syystä hyvä, että homot olivat niin normaali asia.
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Jep, en millään tahtoisi näitä kahta antaa takaisin omistajalleen, mutta kaipa sitä on pakko :D
      Jep! Täysin samaa mieltä.

      Poista
  2. Mä olen aivan hurahtanut tuohon sarjaan. Kun tuota kolmos kautta ei vielä ollut suomeksi tullut, jouduin kääntämään sen norjasta, mutta se oli sen arvoista. Siinä kaikki vain natsaa. Juonikin on niin todentuntuinen. Lisäksi kerrankin joku sarja kertoo oikeasti mitä tuosssatilanteessa tuntee eikä sitä tavallista itken joka ilta kotona juonata, mikä harvoin pitää paikkaansa. Se koko sarja on rakkautta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet aivan oikeassa, tällaisia oikeasti realistisia sarjoja pitäisi olla enemmänkin.
      Kyllä ❤

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.