sunnuntai 26. maaliskuuta 2017

Eyedrawings❤



Yritin tänään ja jo eilenkin lukea historiaa ja ruotsia - ehkä hissan ope antaa mulle kympin, jos piirrän oikein hienon silmän kokeen taakse?

Ei kyllä mä sain koealueen luettua, mutta jotenkin koin tänä viikonloppuna taas herätyksen ja valtavan inspiraatiohyökyaallon piirtämiseen. Piirtelin silmiä taas vaihteeksi - ja kerrankin ne ei oo jossain matikan vihon takakannnessa :D




Tein jopa instagramiin pitkästä aikaa taidekäyttäjän @artinsidesoul

4 kommenttia:

  1. Hienoimmat piirtämäni silmät olen piirtänyt kokeisiin, enkä edes kommenttia ole saanut :D Nuo piirtämäsi silmät ovat tosi hienoja, niin myös tuo ylemmän kuvan kulmakarva <3 Olen aina ollut vähän huono kulmakarvoissa.

    VastaaPoista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.