perjantai 1. heinäkuuta 2016

Kesäkuu - tekemisiäni ja ystävyyttä



Miltein kokonainen kuukausi lomailtu, ihanaa <3 Olen ollut mökillä. Melominen on rentouttavaa, oli hauska tuntea järven aallot kajakin pohjassa, kiertää lähisaari, jota en ole yksin ikinä kiertänyt ja tervehtiä viereisellä rantakivellä istuvaa lokkia.
Olen myös nähnyt ystäviäni, osaa pitkästäkin aikaa. Piirtänyt yhden heistä mallista ja lukenut lähes 10 kirjaa :) Ja ensi viikolla on lukumaratonikin!






Just when you think it can't get any worse, it can. And just when you think it can't get any better, it can.
- Nicholas Sparks

Luulisi, että kun on odottanut miltein vuoden itselleen tärkeää ihmistä niin eihän se viimeinen päivä ennen jälleen näkemistä sen kummallisempi olisi. Olin täysin väärässä.
Ensimmäinen ja viimeinen päivä jostakusta erotessa ovat pahimmat. Koska silloin tuntuu, että erostahan on hetki. Että kohtahan se ero on ohi.
En pystynyt itkemään kunnolla viimeiseen puoleen vuoteen ikävääni pois ja silloin, kun tajuan kuinka kova ikävä minulla on sinua, että näen sinut aivan pian. Silloin silmäni täyttyivät kyyneleistä.

Mutta nyt sinä olet täällä ja olen saanut olla kanssasi. Koska mikä olisikaan ihanampaa kuin kävellä parhaan ystävän kanssa käsi kädessä laulaen Haloo Helsingin kappaleita, tai istua iltakahdeksan aikaan kallion kupeessa hiljaa jutellen. Tai puistonpenkillä kesäsateessa, koska siltä minusta vihdoin tuntuu - kesältä.

Ja mikä olisikaan ihanampaa kuin jutella toisen ystävän kanssa illalla ja nauraa. Kuulla olevansa hyvä ystävä, hiukan vitsailla ikiviisaissa keskusteluissa. (Näin ystäväni sanoja lainaten)
Varsinkin silloin, kun on juuri saanut tietää lähtevänsä mökille ensi viikoksi. Mikä tarkoittaa viikon eroa ystävistä, joka tarkoittaa alakuloisuutta ja poskella vierivää kyynel, joka kielii siitä tiedosta, että kohta minulla on taas ikävä.

Toisaalta viikko mökillä tarkoittaa lisää Orange is the new black-sarjaa johon olen jäänyt koukkuun. Katsoin yhden jakson tässä kuussa luokkakaverini kanssa ja tylsyydessäni katsoin kotona toisen jakson.. Ja buum, olen nyt jo toisessa kaudessa :D
Ja ehdinpähän lukea lisää kirjoja. Seuraavaksi olen lukemassa Puoliksi villiä :)

Eilen sain tehtyä yhden kukkaseppeleen kissankelloista ja muista ♡ Se näytti varsin somalta. Somalta näytti myös pieni metsähiiri, jonka näimme ystäväni kanssa.
Olen ollut tällä viikolla päivittäin ulkona ties kuinka monta tuntia, aurinko on paistanut ihanasti ja linnut ovat vain lennelleet ympäriinsä metsissä. Olen mm. muistellut kauhean kasan ystävieni kanssa nimeämiä paikkoja lähimetsässämme :3 Ja tietenkin keksinyt uusia kuten kohtalon portit ja metsänväen näyttämön.




4 kommenttia:

  1. Ihanan kuuloisia kesätekemisiä, piirustuksetkin olivat tosi nättejä! (erityisesti tykkäsin alimmasta :D) On se ihanaa olla lomalla! ♡
    Itse olen lukenut tähän mennessä 12 kirjaa, joista yhden kahdesti ja yhteensä 5463 sivua :D

    Pidä hauskaa myös loppulomalla! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :D Se onkin kiva, tuollainen ilman mallia sökerrös :3
      Jestas miten paljon :D Taidat totaallisesti rikkoa kaikki minun ennätykseni!

      Teen parhaani :))

      Poista
  2. Hahaa! Jäit sittenkin koukkuun! XD

    T. Eräs

    VastaaPoista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.