tiistai 7. kesäkuuta 2016

L O M A

Minun kesälomani on alkanut hyvin, jos nyt ottaa huomioon viime viikonlopun sään. Koko viime viikon oli hellettä ja juuri, kun loma alkoi ja pääsin mökille - vettä satoi, tuuli ja oli reilut 10° lämmintä. Minulla on villasukat jalassa, kirja kädessä, ihan kuin marraskuussa :D
Lauantaina loppui koulu, sain hyvin mieleisen todistukseni! Nyt voi rauhassa olla tyytyväinen koulunkäyntiini tämän lukuvuoden osalta. Ihan oikeasti supertyytyväinen!! Koska nämä keskiarvot :) *pomppii onnesta ylös ja alas sängyllään* Minulla oli jopa yksi kasi todistuksessa.

 - 9.8 koko todistus
9.9 lukuaineet -


Saatte rauhassa sanoa hikeksi, sen minä olen kyllä ansainnut :D
Nyt voin vain nauttia kesälomasta ja sen takia olenkin listannut mitä kaikkea tahdon tehdä lomalla - varsinkin, kun näen parhaan ystäväni kesäkuun lopulla milloin hän palaa takaisin Suomeen ulkomailta. Miltein vuoden tauon jälkeen <3 mutta siis, se lista. Olkaapa hyvä!

1. Kirjat ~ Haluan heittää aivot narikkaan, nauraa kippurassa, liikuttua iltamyöhään ja herätä siihen tunteeseen, kun tiedät pääseväsi lukemaan sen hyvän kirjan vihdoinkin loppuun.
2. Auringonlasku ja -nousu ~ Yritän ikuistaa jommankumman niistä kuvalle, koska rakastan katsoa niitä ♡
3. Kukkaseppeleet ~ Aion opetella punomaan kukkaseppeleitä ja tehdä edes yhden sellaisen tänä kesänä
4. Lukeminen ~ Tahdon viettää laiskoja kesäpäiviä järvenrannalla ja metsässä seuranani sielunsiskoni ja lukumaratonit.
5. Metsäkävelyt ~ Toteutettava ystävien seurassa <3
6. Myöhään valvominen ~ Jos kerrankin jonkun muunkin kuin kirjan kanssa
7. Mökkeilyt sielunsiskon kanssa ~ Mikäli tämä vain suinkin toteutuu..
8. Nukkuminen ~ Varsinkin myöhään aamulla
9. Kirjoittaminen ~ Tunnen pientä kihelmöintiä jo nyt, kun mietinkin kuinka paljon aikaa minulla on kirjoittaa!
10. Muistojen kerääminen ~ Yksinkertaisesti olen päättänyt olla onnellinen tänä kesänä. Ja tehdä piknikin ystäväni kanssa.

Mitäs lomasuunnitelmia teillä on? :) Minä olen lukenut muutaman kirjan ja katsellut järvenrantaa ilta-auringossa ♡ Niin ihanaa, että mökkini lähi kirjastossa on oikeasti fantasiakirjoja, joita en ole lukenut! Ja ne olivat peräti hyllyssä valmiina odottamassa minua, ne tuntuivat suorastaan kuiskivan minulle: "Lue minutkin vielä.. jooko jooko joooko?" "Ei 3 kirjaa nyt niin paljoa luettavaa ole, voit hyvin ottaa vielä minutkin!" "Shh.. minä e-en ole täällä. E-eeeeen ole sarjan uusin ja viimeisin osa, jota vielä et ole saanut mistään käsiisi. Ehei, en."

Ja niin minä pikkuveljeni kanssa sorruimme lainaamaan yhteensä 13 kirjaa.. Ups.

6 kommenttia:

  1. Ihana lista! Tai no, minulla taitaa olla melkein samanlainen ;)

    Nauroin melkein ääneen tuossa lopussa :D Toivottavast ehdit lukea mahdollisimman monta kirjaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän <3
      :D Äläs nyt, minulla oli oikein hauska kirjoittaa tätä postausta. Yritän parhaani mukaan :)

      Poista
  2. Onnea loistavasta todistuksesta! Ja ei, en ala hikeksi haukkumaan, kokemuksesta voin sanoa ettei kivaa ole :D

    Kivalta kuulostivat kesäsuunnitelmasi! Itse olisin valmis jo lähtemään taas kouluun, viikonloppuna tuli jo tarpeeksi rentouduttua :D (nukuin 26 tuntia kahdessa päivässä.. heh) Toisaalta nyt lomalla on taas aikaa kirjoitella, ajattelinpa myös koodausta alkaa opetella! Ja kesätöitä olisi luvassa heinäkuulle että ehkä minä nyt jaksan odottaa elokuuhun että pääsen takaisin kouluun! ;D

    Mummon mökin lähellä on myös yksi kirjasto jossa on _aina_ juuri ne uusimmat ja suositut kirjat joista olen haaveillut viikkoja. Kaipa siellä ei ole nuoria niitä lukemassa :D

    Niin ja onnea kirjojen lukuun! :D

    ♡: Tuuliviirii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooh, haukkuminen on eriasia. Itse otan hikeksi sanomisen lähes tulkoon kohteliaisuutena :)

      Äläs nyt koulun alkua noin innolla odottele :D Kyllä se sieltä taas tulee loman lopuksi.. Oi, koodausta! Sepä hauskaa :3 Sama tuntuu olevan täälläkin ongelmana :D Ikinä en ole nähnyt esim. koko Outolintu-trilogiaa oheistuotantoineen hyllyssä yhtäaikaa.

      Samoin! ♡ Veikkaisin nimittäin, että itsekkin aiot muutaman kirjan nyt ainakin lukea :)

      Poista
  3. Hyvä todistus, jos varsinkin lukioon meinasit yläasteen jälkeen. Kuitenkin varoitan, että numerot saattavat pudota seiskan jälkeen. Vaikkei niin kävisi, annan silti yhden tärkeän neuvon: Älä polta itseäsi loppuun. Saa olla kympin tyttö, muttei todellakaan tarvitse olla. Jos ei jaksa, pitää levätä ja uskaltaa mennä riman alta.

    Muista se.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Yritän painaa tämän ohjeen muistiini ♡

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.