sunnuntai 15. toukokuuta 2016

Umpikuja

Kuvataidekoulussa sain seinämaalauksestamme oman kohtani sentään valmiiksi :)


Päässäni pyörivät laulujen sanat ja hyräilen niitä puoliääneen..

"Oh you can fit me
Inside the necklace you got when you were 16
Next to your heartbeat
Where I should be..."

Tuntuu siltä, että seison umpikujassa näiden tunteiden kanssa. Olen päässyt kallionkiellekkeelle horjuvan riippuköysisillan avulla ja takaisin lähtöpisteeseen en tahdo palata. Koska jokaisella askeleella sitä siltaa kävellessäni tuntui, että kohta minä astun harhaan ja putoan alhaalla vyöryvään rotkoon, jossa kilometrien syvyydessä pauhaa villisti kieppuva joki.

Nyt minä olen turvassa - tai niin haluaisin kuvitella.
Edessäni ei ole kuin kallionseinämä, jota vasten nojaan nyt. Sen rosoisella pinnalla poimujen kätköissä kasvaa hiukan sammalta. Hiukan vihreää, sen verran kuin minulla on toivoa.

Toivoa saada sinut ja kääntää tämä epätoivo onneksi.. Tuijotan kivistä seinää ja ajatuksen voimalla yritän saada siihen ilmestymään aukkoa - tietä eteenpäin.
Koska juuri tällä hetkellä, tämä tuntuu toivottomalta.

"Cause, honey, your soul could never grow old, it's evergreen
And, baby, your smile's forever in my mind and memory
I'm thinking 'bout how people fall in love in mysterious ways..."

Laulujen sanat  Ed Sheeranin kappaleista Photography ja Thinking Out Loud



Viikkoon en ole tännekkään ehtinyt mitään kirjoitella :/ Harmillista. Tällä viikolla olen vain ollut jotenkin todella väsynyt, koska koulussakin on niin paljon kaikkea ja ajatukset eivät ole olleet kovinkaan selviä vähän väliä.. mutta siis. Ehkä minä tässä nyt saan ryhdistäydyttyä hiukan kaikessa. Eilen sain sentään aikaiseksi yhden ihanan Skypepuhelun <3 Kumpa se kesä tulisi jo pian.

2 kommenttia:

  1. Siis wau tuo maalaus! Olen tosi kateellinen sulle, musta maalaaminen on jotenkin tosi ihanaa mutta olen siinä surkea :D (niin ja välineitäkään ei oo :D)

    Niin ja ei se pitkä tauko blogiin kirjoittelussa haittaa, koitahan jaksaa vielä nämä viimeiset päivät ennen lomaa, kirjoitat sitten paremmalla jaksamisella! :))

    ♡: Tuuliviirii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 :D Älä ole, mä olen harrastanut niin kauan, että on vähän pakko jo osatakkin jotain!
      :)

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.