lauantai 21. toukokuuta 2016

Onnistumisia

Tämän viikon alussa oli teatterikerhon ensi-ilta ♡ Koko näytelmä meni hyvin, lukuunottamatta yhtä pientä sekaannusta kohtauksissa. Muistin jopa koko puolin sivun monologini takeltelematta sanoissa! Enkä ruvennut itkemään, enkä kaatanut sytytettävää kynttilää kohtauksen aikana :D

Sammutetun kynttilän savukiehkurat leijailevat ilmassa vielä hetken, kunnes spottivalo laskee. Näyttämöllä vallitsee pimeys, kohtaus on päättynyt. Mutta verhojen takana - näyttelijöiden luona on aistittavissa pieni kihelmöivä jännitys ja supina:
"Teet sitten niin kuin viime läpimenossa päätettiin? Ok?"
"Muistankohan mä nää mun replat.." "Shh!"

Välillä sitä joutuu miettimään ja kysymään itseltään: "Miksi mä harrastankaan tätä?" Ja vastaus selviää aina ensi-iltana, kun näytelmä on vihdoin ohi ja saan ruusun käteeni. Juuri sen onnistumisen tunteen takia.

Toisen onnistumisen tunteen koin, kun voitin sievoisan summan rahaa ja pokkarin Pieni elokuvateatteri Pariisissa eräässä kirjoituskilpailussa :) Aloitin kirjan lukemisen eilen illalla ja pidän tästä kovasti! Itse kilpailutarinan voitte lukea edellisestä postauksestani.

Tällä hetkellä minulle kuuluu hyvää, koska kielot tuoksuvat, omenapuut kukkivat ja linnut laulavat ♡Jotenkin on aivan ihanaa asua sellaisella alueella, jossa jokaisen kotipihalla tuntuu olevan vanhoja omenapuita. Aloimme myös suunnitella parhaan ystäväni kanssa 1900-luvun alkuun sijoittuvaa tarinaa, joten nyt on hiukan sellainen olo, että tekee mieli kirjoittaa muutama runo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.