maanantai 11. huhtikuuta 2016

Vuoden ikäinen, hurraa!

Nyt voin sanoa olevani pienen taaperon äiti :3 Tämä pikkuinen netin maalitahrainen paikka täytti maanantaina tasan vuoden verran! Blogaamista on näyttänyt tulleen minulle rattoisaa ajanvietettä, enkä ole kuin ehkä muutaman kerran ajatellut "Nyt olis pakko saada kohta jotain kirjoitettua blogiin." Se oli yksi juttu, mikä vähän jännitti alussa, jos tästä tuleekin pakkopullaa. Ei onneksi ole tullut! :)

Vuosi tekee siis yhteensä 11 lukijaa, 675 kommenttia julkaistua kommenttia, yli13 000 katselukertaa ja 234 blogikirjoitusta. Jestas. Ajattelin blogia perustaessani, että ei sitä kukaan lue tai mitään.

Toisin kävi. Osa on jopa kurkkinut näitä kirjoituksiani mm. Venäjältä ja Ranskasta astia Kyllä te näitä minun postauksiani (hirveyksiäni) olette ihanasta jaksaneet lueskella :D Vaikka kirjoittamistahti on hieman uupunut ja postaukset aavistukset verran muuttuneet.. kyllä tästä vielä noustaan ja kehitetytään! Ja siitä tulekin mieleen, mistä te haluaisitte minun kirjoittavan? Tai olisi jotain parannusehdotuksia? :)

Kiitos juuri sinulle, joka olet avannut blogini ♡ Mitä minä en nykyään tekisikään kuin säätäisin bloggerissa ja jotain postaustani! Varsinkin näitä ulkoasuja on ollut ihana värkkäillä :3 Syksyn on oma lempparini.




4 kommenttia:

  1. Onnea 1- vuotiaalle! :))
    Musta tää sun blogi on vaan niin ihana, tykkään erityisesti runoista ja hiukan pohdiskelevasta tyylistäsi!
    Toivottavasti jatkat tätä vielä pitkään samaan tyyliin! :))

    ♡ : Tuuliviiri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3
      :) Juuh, itsekkin pidän niistä.

      Poista
  2. Tykkään näistä ulkoasuista :3
    Onnea! Hyvä ettei ole pakkopullaa, ei minullekaan :)Tykkään kaikkein eniten ajatusteksteistäsi sekä missä kerrot tekemisistäsi ja mielipiteistäsi. Ja en osaa pyytää muuta kuin niitä lisää. :D

    VastaaPoista
  3. Sun juttuja on kiva lukee! Jatka vain samaan malliin! Sori, että mä oon tälläne haamu lukija, mutta luen kaiken silti. XD Oot ihana!!

    T: Eräs

    VastaaPoista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.