sunnuntai 3. huhtikuuta 2016

Hetken taikaa

Joskus aika tuntuu pysähtyvän, kun et edes yritä tehdä mitään erikoista - tajuat vain, että siinä hetkessä on ripaus taikaa. Luottamusta, naurua ja sellaista pientä poksahtelevaa iloa metsän keskellä. Se on hetki on katoavainen, kun seuraavaksi huomaan, että puita on kaadettu metsäaukiolta, kaikki ympärillä muuttuu... nämä hetket säilyvät.
Joskus se hetki on, kun istut vanhan keinuhevosen päällä tai hymyilet kissalle aurinkoisena kevätpäivänä. Tärkeintä on, että niitä hetkiä tulee olemaan.

Tosiystävät eivät välitä miltä näytät, kuka olet. He pitävät sinusta sellaisenaan kuin olet ja joskus... he todella rakastavat sinua. Joskus välimatka syventää, joskus aika lähentää ystäviä. Sen minä olen oppinut, eilen huomasin kuinka onnelliseksi oikeaan aikaan, oikeat sanat voivatkaan tehdä.

Pupu kukkuu kahdeksalta aamuyöllä, jäällä liukastelua uima-altaassa, aivan sama kuinka järjetöntä jostain höpiseminen tai tekeminen onkaan, sielunsiskot ovat täällä sinua varten.
Kiitos ♡ Te ette tiedäkkään, miten yksi viesti tai keskustelu voikaan saada minun sisälläni liikkeelle.

Kesäpäivän unelmoiva pilvinhaituva, se minulla on pihjalapuisen taikasauvani sisällä kuulemman. Jospa voisinkin vain heilauttaa sauvaa, pyörähtää yhden piruetin ja lausua taikasanat.

Poks. Ja niin kaikilla olisi ystävä, jolle voisi puhua mistä tahansa. Sillä minulla todella on sellaisen. Ja sellaisia, joiden kanssa ei tarvitse miettiä koko ajan mitään :)

6 kommenttia:

  1. Mulla on paras ystävä. Mutta miks mulla ei ole sellaista ystävää joka hyväksyis mut sellasena kun oon?
    Kaikilla pitäis olla sellanen.

    Onneks mulla on hetkiä joissa on taikaa vaikkei niitä olekaan sielunsiskojen kanssa! ♡

    ♡: Tuuliviirii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin pitäisi...
      :( Voi.. Kuulostaa niin kurjalta, kun joku sanoo, että häntä ei hyväksytä sellaisena kuin on.. <3 Koeta jaksaa, kyllä sä vielä tapaat kunnollisia ihmisiä.

      ♡Hyvä :3 Se on aina hienoa!

      Poista
  2. Mitä luulet, onko mahdollista että ihmiset, jotka ymmärtää mua parhaiten, on ihmisiä joita en ikinä oo nähnyt?
    Mun IRL- kaverit on niin erilaisia kuin mä, mutta kaverit joita mulla on netissä oikeesti ymmärtää ja jaksaa mua? Mutt onhan se ihan hyvä juttu et ees joku kuuntelee! :D

    ♡: Tuuliviiri

    PS: Miks vuodatan jokaiseen kirjoitukseesi hirmupitkän stoorin joka ei luultavasti kiinnosta ketään? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On, se täysin mahdollista :) Netissä voi tavata aivan ihania ihmisiä ♡

      :D Lueskelen näitä kommenttejasi aina mielelläni!

      Poista
  3. Tosiystävä ja muut hyvät ystävät ovat aarre ja kiitollisuuden aihe <3

    Ja juu, netistäkin niitä voi löytää siinä missä muualtakin :)

    VastaaPoista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.