maanantai 7. maaliskuuta 2016

Unelmista voi tulla totta

Unelmista voi tulla totta. Niin minä uskon ja niin olen kokenut.
Päätin joskus kolmosella, että minähän saan tuon hyvän käytöksenstipendin koulusta. Sain sen, kun niitä jaettiin.

Päätin liittyessä Tarinatylypahkaan - Harry Potter-kirjoitussivulle -, että jonakin päivänä minusta tulee sen paikan ylläpitäjä, rehtori.
Se haave toteutui viime viikolla. Kirjoitin ensimmäistä kertaa vararehtori nimeni perään ja mieli teki hyppiä kuuhun asti. Halleluuja! Minä todella pääsin vararehtoriksi!!

Ei tarvita kuin hieman onnea, aikaa ja ripaus taitoa niin kaikki on mahdollista.

Välillä sä tarvitset ne pari päivää jolloin mitään ei varsinaisesti tapahdu, mutta jotka muuttaa sinussa jotakin. Ei silmin nähden, mutta jossain siellä sisällä, sielussa ja sydämessä.
Kysyt minulta mitä kuuluu, ihan hyvää vastaan. Mieti kolmesti tarkoitanko sitä, koska joka kerran mun sydän heittää pienen voltin ja joudun itsekin miettimään. Voiko minulle tänä keväänä kuulua hyvää, jos ikävä kaihertaa mieltä. Ja jos ei kaiherra, niin sydäntä ainakin. Voi, koska mä kerron, että olen oppinut elämään sen kanssa.
Jos mä en vastaa viesteihin, se ei tarkoita ettenkö mä ajattelisi sinua, ettäkö mä olisin ehtinyt unohtaa. Se johtuu siitä, että joku on painanut meidän kodin netin sammuksiin, siitä, että mä yritän kerätä mun ajatuksia kokoon ja siitä, että teen jotain muuta. Voin luvata kuitenkin, että mun ajatukset ei ole muualla kuin sinun luonasi.

Ystävyyssuhteissa ei merkkaa montako viestiä tai sanaa ehtii päivässä jutella. Vaan se, että kun ehtii niin juttelee kunnolla.

Mä unelmoin kesästä, rakkaudesta ja siitä, että jonakin päivänä kirjoitan kirjan. Sitäkin enemmän mä unelmoin, että minun sielunsiskoni tulee pysymään mun elämässä aina.
Ihan sama mitä te ajattelette, mä aion tavoitella tähtia taivaalta, kiertää yhden galaksin ja kuolla onnellisena. Aion tehdä mun unelmista totta.

2 kommenttia:

  1. Hienoa jos unelmasi ovat toteutuneet! Toivottavasti uusistakin tulee totta! <3
    Mä unelmoin kympin lukuaineiden keskiarvosta ja että mä voisin auttaa ihmisiä psykologina. Mä unelmoin kirkkohäistä ja vauvoista. Mä haluan kirjoittaa kirjan ja päästä Linnan juhliin. Mä haluan tanssia vanhojen tansseja prinsessamekossa ja päästä ylioppilaaksi. Toivottavasti munkin unelmista tulee totta! :))

    ♡ : Tuuliviiri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 Let's hope so.
      :)Kyllä varmasti tulee, siitä vain opiskelemaan ja kirjoittamaan!

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.