sunnuntai 20. maaliskuuta 2016

Sieluni hymyt-haaste



Hyvä ystäväni sai mielenkiintoisen päähänpiston, jonka tulokseni syntyi tämä haaste Sieluni hymyt :)

Listaa ne pienet ja miksei suuretkin asiat, jotka tekevät juuri sinut onnelliseksi, jaa blogissasi tai muualla somessa ja lähde jakamaan hyvää mieltä eteenpäin haastamalla muutkin miettimään syitä olla onnellinen.

Ja minä haastan jokaisen tämän postauksen lukeneen keksimään jonkinlaisen listan! Ylärajaa ei ole, itse kirjoittelin peräti 60 asiaa :D

1. Hymyt ystäviltä
2. Auringonlaskut
3. Hyvästä kirjasta johtuva nauru
4. Kuvitelmat ♡
5. Sielunsiskon halaaminen
6. Ystävyyskirjeen avaaminen
8. Vedenliplatus järvenrannalla
9. Linnunlaulu keväällä
10. Puunpölyn tuoksu puutyöluokassa
11. Suklaan syöminen omassa sängyssä
12. Runojen kirjoittaminen
13. Tähdenlennot kirjoissa
14. Teatterissa jännitys ennen ensi-iltaa
15. Kissankellojen kuvaaminen kännykällä
16. Huulikiilto
17. Ikkunavalo
18. Pikkuihmiset ja heidän kysymyksensä
19. Ihmisten piirtäminen mallista
20. Rakastuminen
21. Helisevät korvakorut
22. Hyvän yön toivotukset
23. Toivominen, kun puhaltaa synttärikakun kynttilät
24. Mansikoiden syönti
25. Onnistunut kirjastokäynti
26. Tarinoiden suunnittelu
27. Myöhäiset aamut koulussa
28. Historiantunnit
29. Murdochin murhamysteerit-tvsarja
30. Metsäkävelyt
31. Unien muistaminen aamulla
32. Kielojen tuoksu
33. Omenoiden syönti
34. Melominen
35. Paljain jaloin kävely kesällä
36. Taulujen maalaaminen
37. Uusi kommentti blogissa
38. Alamäkien juokseminen
39. Sateenkaaren näkeminen
40. Perhe
41. Valkoiset mekot
42. Haloo Helsingin musiikki
43. Glitterillä leikkiminen
44. Pajunkissat
45. Pilvet kesätaivaalla
46. 10 saaminen kokeesta
47. Joltakulta saatu kehu
48. Kissojen silittäminen
49. Keijukaiset
50. Vanhat tuuliviirit
51. Välitunnihöpinöiden kuuntelu
52. Keramiikkatyöt
53. Rappusten kipittäminen
54. Kynttilöiden valo
55. Pieni talo preerialla
56. Vapaus
58. Postikorttimaisemat
59. Fanficcien lukeminen
60. Toisten auttaminen

Bloggaustahtini on hiipunut hiipumistaan... :/ Oi voi, anteeksi. Aina kun olen ollut, että haa nyt kirjoitan postauksen, on tullut jokin este. Koulu, en ole vain yksinkertaisesti keksinyt mitään mistä teille puhua.. Nyt olen hieman kipeänä, kevätflunssa iski.
Enkä ole edes lukemaan kerinnyt kunnolla viime aikoina. Snif. Hyllyssä odottelevat lukuvuoroaan Sofi Oksasen Norma ja muita - osa jopa viime kuulta. Klups. No ehkä tämä tästä...

Mitäs teille kuuluu? :)

4 kommenttia:

  1. Ihana ajatus ajatella välillä syitä olla onnellinen eikä pahoillaan! Tokihan minunkin piti osallistua tähän, listasin sitten tänne kun en somea käytä juurikaan omia onnellistuttavia asioitani :))

    1. Villasukat
    2. Onnistuminen!
    3. Suklaa
    4. Se kun ei ole ongelmaa hiuksien kanssa
    5. Kun ripsiväri menee nätisti
    6. Kehut
    7. Tarinat rakkaudesta
    8. Robert Pattinsonin kuvat :D
    9. Hymyt
    10. Hyväksyminen
    11. Nauru <3
    12. Uudet jutut blogissasi! :))
    13. Kun nukahtaa heti sänkyyn päästyään
    14. Lisäys kohtaan 6: opettajan kehut!
    15. Punaiset kengät
    16. Kirjat
    17. TV- sarjat, joissa ei tarvitse ajatella...
    18. ... ja ne joissa pitää ajatella muttei omaa elämäänsä :D
    19. Tunne kun saa kokeen eteensä ja tietää osaavansa kaiken
    20. Tunne kun koe meni odotettua paremmin!
    21. Unelmat <3
    22. Halaukset <3
    23. Läheisyys
    24. Lapsuuskuvat
    25. Kahvin tuoksu <3
    26. Äiti <3
    27. Inspiraatio
    28. Mieletön motivaatioaalto! :D
    29. Tarinan eteneminen (omassa elämässä ja kirjoituksissa...)
    30. Kimaltavat silmät (kyllä, rakastan omiani! ;D)

    +31. Kaikki mainitsemasi asiat! ;D

    Voi, tämä lista jatkuisi ikuisuuksiiin... Olen iloinen, että minulla on pitkä lista asioita. Kyllä täällä maailmassa on hyvääkin, vaikka paljon pahaakin! Joskus pitäsi jäädä miettimään hyvääkin... Mutta ehkä olisi aika lopettaa tämä ylipitkä kommentti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykästyin erityisesti listasi kohtaan 12. xD Kimaltavat silmät, oi. Kuulostavat ihan jonkun satuhahmon silmiltä <3
      On, niitä molempia on maailmasta paljon, mutta toivottavasti positiivisia tekoja ja ajatuksia olisi enemmän :)

      Poista
  2. Mutta voi, enhän minä voi jättää kertomatta kuulumisianikin kun niin nätisti kysyit! :D
    Minä olen väsynyt. Kaverit ei kiinnosta, koulu stressaa... Nukkuminen inhottaa, aina kun olen yksin pimeässä huoneessa alkaa järkyttävä ahdistus, pelko demoneista sängyn alla...
    Tänään luin saksaa. Niin eilenkin. Toissa päivänä siivosin, luin saksaa ja englantia. Sitä edellisenä luin saksaa, historiaa ja matikkaa. Koulu vie paljon aikaa.
    Mutta toisaalta on niin paljon hyviäkin asioita, joka päivä minulle jää hetkiä jolloin läksyt on tehty ja koeasiat kerrattu. On onnellisia asioita, aikaa kirjoittaa, kasa lukemattomia kirjoja ja kertomattomia tarinoita. Mä unelmoin paljon, pieninä hetkinä mä vaan ajattelen onnellista tulevaisuutta, mietin maailmaa johon mä voisin vaikuttaa, Nobel- palkintoja ja suudelmia, vauvoja ja elämää johon kuuluu rehellisyys.
    Joskus romahdan pimeään kuoppaan ja murjotan siellä. Mutta aina noustaan ylös, kyllä mä pärjään. Onnellisuutta on paljon stressin rinnalla. Ja joskus mä saan tasapainon. Nyt mä voin hukuttaa pelon läksyihin ja lukemiseen. Joskus mulla ei enää ole niitä pelkoja. Mä sanoisin itseäni onnelliseksi, ainakin perusonnelliseksi. Ahdistus kuuluu kasvamiseen, eikö niin?
    Sellaista tänne, anteeksi kun kirjoitan näin pitkiä kommentteja jokaiseen kirjoitukseesi! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Etpä nähtävästi... eikun, näinpäin parempi! :D Ihanaahan näitä sinun kommenttejasi on lukea :3
      Se kuuluu :) Oi ei.. saksaa x.x Pimeisiin kuoppiin saa joskus romahtaa, mutta onneksi niistäkin pääsee kaivautumaan ylös ♡ Nuo pelot eivät kuulosta kovinkaan mukavilta... koeta pärjätä niiden kanssa, kirjapinoihin ne voi hukuttaa vähäksi aikaa - tiedän kokemuksesta - mutta jossain vaiheessa ne ja stressikin kai täytyy käsitellä.

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.