maanantai 22. helmikuuta 2016

Tällä lomalla (ja turhan paljon mustavalkokuvia)

Kuulokkeet korvissa lojun sängyn pohjalla yöpuvussa vielä puoli yhdeltä päivällä. Kirja auki nenän edessä, villasukat lojuvat lattialla läksykirjojen seassa.


Neiti Pitkätossu toivottaa teille hyvää huomenta


Viikonlopun minä kulutin lukemalla keskeneräiset kirjat loppuun, selaamalla kännykkää, lähettelemällä muutama sata viestiä ystävälle, olemalla ulkona tuttujen kanssa ja kirjoittamalla romaania. 
Ja nyt alkoi loma, jes! Luin tässä Jane Austenin Viisastelevan sydämen ja Michelle Paverin Suden veli nimisen kirjan loppuun :3 Ensimmäiseksi sanottu teki minuun niin ihanan vaikutuksen, että aion tasan tarkkaan tutustua Janen tuotantoon enemmän! ♡



Tiedättekös sen tunteen, kun alatte tekemään jotain ja koko ajan sydänalassa kutkuttaa, että tästä tulee täydellistä, tästä tulee ihanaa? Koska minulla on pyörinyt sellainen olo siitä lähtien, kun aloin kirjoittamaan omaa romaaniani.
Minulla on alle 10 000 sanaa kirjoitettu, mutta auta armias, olen siitäkin huolimatta puolivahingossa suunnitellut jo kaiken, kantta ja omistuskirjoitusta myöten :D
Koska jos en kerran löydä kirjaa, jossa päähenkilö ihastuu parhaaseen ystävään, niin minähän kuule sitten kirjoitan sellaisen. Jos en löydä kirjaa, jossa olisi tarpeeksi runoja olematta tylsähtävä runokirja, kirjaa, jonka kuvitus olisi haurasta ja kaunista (okei, sellaisia olen nähnyt ja lukenut ♡), ja jossa kerrankin rakkausasiat eivät etene liian nopeasti. Noh, sanotaan muutama vuosi niin tämä on epilogia myöten valmis.

Tällä lomalla minä kirjoittamisen lisäksi aion ainakin myös piirtää, lukea vielä vähän lisää ja nukkua pitkään aamuisin!
Ja sitten voinkin taas aloittaa koulunkäynnin... huoh.

Löysin kadoksissa olleen sormuksen.


Eilen minä kävelin lumisissa metsissä, piirtelin kaikkea sekalaista, mutten mitään onnistunutta :D ja letitin hiukseni (olkaa ylpeitä, mulla ei oo ikinä hiukset kiinni.) Ja kuuntelin kerrankin jopa jotain suomalaista musiikkia.

Mitäs te aiotte tehdä lomalla? :)




6 kommenttia:

  1. Olen tietysti ylpeä :D
    Ei ole lomaa, nyyh... Mutta toivottavasti sinulla on hauskaa!
    Minulla tuli vähän sama tunne viimeksi eilen, kun kirjoitin lyhytkertomusta kouluun ja se onnistui niin hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Good! :D Tiedän, mutta sinulla oli aiemmin. Toivotaan :3
      Se on ihana tunne :)♡

      Poista
  2. Oletko lukenut Emmi Itärannan teosta Kudottujen kujien kaupunki? Saattaisit ehkä pitää siitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse asiassa en, täytyypä tutustua :) Kiitos vinkistä!

      Poista
  3. Sun. Tukka. On. Ihana ♡

    Olen kade sulle (muustakin kuin tukastasi) eli siitä että sulla on jo loma. Mulla on vasta parin viikon päästä :(

    Mutta koita rentoutua ja nauttia lomastasi! :))

    ♡ : Tuuliviiri

    PS: toivon että pääsen joskus romaanisi lukemaan ;) voisitko ehkä laittaa pätkiä siitä tänne joskus? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♡

      :( No pääset sitten nauttimaan siitä sitten :3
      Jeps, yritän! :)
      Voisinhan minä sitten, kun se joskus on julkaisukelpoinen :)

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.