lauantai 16. tammikuuta 2016

Ajatuskävelijän elämästä...

Tähtien soittoa aamuyöstä
harsomaisia kankaita
sivelen solisluutani
pystyn kuvittelemaan
sormieni paikalle

huulesi

yksinäisiä kuiskauksia
Avaan silmäni
tuijotan ruusutapettiani


Siis tänään on jo lauantai... koko viikko on vilahtanut silmissä ja minä en ole saanut oikein mitään aikaiseksi. Olen kirjoittanut kaikenlaista, kasan huonoja runoja, jatkan kesken olevaa "romaaniani", joka perustuu mun omaan elämään...
Ja sillekkään en saa kunnolla jatkoa ennen kuin vasta joskus kesällä.

Tää viikko on kulunut tasaisesti eteenpäin, olen vain ajatellut aivan liikaa asioita, tuijottanut eteeni, herännyt kouluun, tullut sieltä pois ja avannut kännykän. Huoh... pitäis ehkä ryhdistäytyy herämään ja avaamaan silmät taas elämälle kunnolla. Hylätä ne ajatusmyrskyt hetkeksi ja vaikka kirjottaa ne kertaalle tänne, hymyillä ja jatkaa eteenpäin... Ajatuskävelijä, se sopisi sanana kuvaamaan minua nyt.

Liityin finfanfun-sivustoon viikon lopulla ja rakastuin uudelleen Potterfanficceihin <3 Jei... oon viimesen kaks päivää vain ahminut niitä silmilläni :D Että jooh, ei mittään addiktiota mihinkään suuntaan...
Ja sain jopa kirjoitettua yhden oman potterficin, jonka julkaisemista tässä harkitsen :)


Leijuvat palaset ympärilläni
kuin hidastetussa filmissä,
Palaset, jotka hetki sitten olivat vielä
se pieni tyttö peilissä, minä.

Auta mua,
mä oon palasina.
Opeta mut lentämään,
hymyile mut ehjäksi.

Kuiskaa mulle, että mahdoton on mahdollista,
että tää ei oo sitä miltä tuntuu.
Sano mulle, että tuuli ei leiki enää kaislikossa,
kerro mulle rakkaudesta.
Sano, että tää olis mahdollista…

4 kommenttia:

  1. Ajatuskävelijä... on kuvannut minuakin tämän viikon ajan, ja usean aiemmankin elämässäni. Olisi hienoa jos ne voisi unohtaa kokonaan.
    <3

    VastaaPoista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.