torstai 31. joulukuuta 2015

Welcome to 2016 and bye 2015

Hyvää uutta vuotta kaikille!

"Puh, kun aamulla heräät, mitä sanot itsellesi ensimmäiseksi?" kysyi Nasu viimein.
"Mitä tänään on aamiaiseksi?" sanoi Puh. "Mitä sinä sanot?"
"Minä sanon: 'Mitähän jännittävää tänään tapahtuu?'" sanoi Nasu.
Puh nyökkäsi miettivästi.
"Se on sama asia", hän sanoi.
- Kirjasta Nalle Puhin kootut kertomukset

*avaa pikkuisen blogitupansa oven, jotta vanha vuosi voi lähteä ystävänä ja uusi saapua auringonpaisteen muodossa*

2015... mitenhän tämän tiivistäisi, olen odottanut kaikenlaista aina ystävien näkemisestä tv-sarjoihin, olen ravannut koulussa, vaihtanut sitä ja luokka-astetta, olen itkenyt, nauranut, lukenut vuoren kirjoja, ollut onnellinen, itkenyt lisää, ihastunut, ja kirjoittanut paksun pinkan runoja ja tarinoita. Olen unelmoinut, maalannut, piirtänyt, kävellyt paljoin jaloin, nähnyt sateenkaaren, keräillyt sitaatteja, perustanut blogin. Olen nähnyt painajaisia, herännyt siihen, että sisälläni on ontto olo, paha olla, menettänyt ääneni muutaman kerran ja ylipäätään kerännyt niin hyviä kuin huonoja muistoja.

Mitähän vuosi 2016 meille tarjoaakaan... *katselee tieltä tulijaa uteliaasti maalin lohkeileman ikkunan takaa*


2 kommenttia:

  1. Tuo listaus on kyllä ihana, olisi pitänyt tehdä itsekin. :3 Sinunkin vuotesi näyttää olleen monipuolinen, täynnä monenlaisia tunteita. Onnellista uutta vuotta! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitus, teet sitten vuoden päästä :D Juuh, sitä se on ollut... samoin <3

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.