torstai 8. lokakuuta 2015

Minä kysyin sinulta




Minua ärsyttää suunnattomasti ihmiset, jotka eivät anna minulle vastauksia...

Olen sellainen ihminen, että tarvitsen olla yhteistyössä paljon vuorovaikutuksessa toisen kanssa, kysyn apua ja mielipiteitä paljon ja minulta tulee selkäytimestä jutella ja miettiä mitä voisimme tehdä seuraavaksi. Olen niin tottunut kommunikoimaan toisten kanssa, se tulee minulta luonnostaan ja haluan olla aina varma mitä teen ja miten.

Se on yhteistyötä, vuorovaikutus.

Arvostan sitä paljon ja siksi minua ärsyttää niiiin suunnattomasti ja todella paljon ne ihmiset, jotka eivät anna minulle niitä vastauksia... tai antavat, ehkä kaksi sanaa ja sen jälkeen käskevät minua tekemään omat päätökseni.

Ouhhh... mä kysyin sinun mielipidettäsi!

En kaipaa käskyä miettiä itse, vaan sinun ehdotuksesi ja mielipiteesi.

Onneksi me vaihdoimme kotitaloustunneilla ryhmät - en kestänyt pomottamista ja soveltamista, kun itse en mikään mestarikokki ole.



Ja nyt minulla on ihana kolmen hengen ryhmä <3 ilman ylimääräisiä säätäjiä.
Säästä pakko sanoa vielä muutama sana:




• Nyt piti olla syksy, ei talvi...!!
• Siellä on pakkasta aamuisin.
• Mä jäädyn.
• Mun sormet paleltuu.
• Koulussakin on kyyyyyylmääää...

2 kommenttia:

  1. Kiitos taas kirjoituksesta! <3
    Ymmärrän pointtisi... Tuo on ärsyttävää, mutta musta sellainenkin ärsyttää, että kysytään kokoajan toisen mielipidettä jossain aivan pikkuasioissa. Voihan välillä päättää itsekin. Jos ne valittaa niin toteat, että nehän haluaa sun päättävän itse :)
    Haluan pakkasen, huurteen ja syksyn!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3
      Jep, onhan tuokin tietysti, mutta en esim. itse koe kysyleväni koko ajan, mutta en silti saa niihin kysyttyihin vastauksia... Niin :) mutta olisi kiva saada vastaukset..

      Mä haluan kesän, lämmön ja auringon!

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.