lauantai 3. lokakuuta 2015

Mä tarviin muistutuksen

Uskonto on oppiaineena kiinnostavaa.
 Minä en tajua, miksi sitä pidetään yleisesti niin tylsänä - se on mielenkiintoista!

Itse pidän ja haluan oppia paljon vieraiden maiden uskonnoista. Koska uskonto on suuri osa maiden kulttuureja, sitä on kiehtova opiskella.

Minulta kysyttiin tällä viikolla lempioppiainettani..

"No siis, mähän tykkään äikästä siitä luovasta osuudesta, sitten kuvis on ihanaa, tekninen, köksä, historia sit kaikki luonnontieteet on mielenkiintosii, kielii on kiva oppii ja ei se uskontokaan niin kamalaa oo! Ja musiikkikin on mukavaa!"

Niin no tota... kaipa sitä voidaan sanoa, että minä pidän koulusta :D Koska jäljelle jäivät vain matematiikka ja liikunta, joista en erityisemmin välitä.

Sain äikän kokeesta täyden kympin, jiii! Se koe oli helppo :) Eilenkin joku taas valittu, kun saan hyviä numeroita... lukekaa ystävät hyvät, opiskelkaa.

Kaiken tämän opiskelun keskellä mä kuitenkin tajuan välillä kuinka idiootti minä olen. Pakerran hulluna koulussa, mutta ei se maailma ole siellä oppikirjojen sivuilla.

Se ei ole netissä, (eikä wapissa...) sitä ei löydy ellei kohota vain katsettaan välillä ulos ikkunasta.

Onneksi minulla on kavereita, jotka jaksavat raahata minut ulos. Jaksavat antaa minulle mahdollisuuden huutaa rauhassa, jutella ja nauraa. Kiitos <3

We don't maybe have same parents, but we are still sisters. Soulsisters, frends and neighbours. I love you all.

Mä unohdan liian helposti, että se oikea maailma on minun selän takanani. Että sitä ei pääse pakoon ja se on kohdattava hymyillen.

Senkin minä unohdan, että ihmiset ovat kaikki kauniita omalla tavallaan. Että minä olen kaunis, että me kaikki olemme. Se on niin paljon helpompi muistuttaa muille, kuin itselleen.

You are beautiful, believe it.

But I don't believe it sometimes... muistuttakaa minua. Tää on miltein ainut asia, josta saan kutosia, pitäkää mulle pistareita, opettakaa mua. Mä tarviin tukiopetusta elämän tässä kappaleessa.

2 kommenttia:

  1. Uskonto oli joku vuosi lempiaineeni <3 Koska hauska opettaja ja maailmanuskonnot!

    Lupaan muistutella aika ajoin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä oli ala-asteella ihan kamalat... mutta maailmanuskonnot on mielenkiintoisia!

      Kiitos <3

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.