torstai 1. lokakuuta 2015

Kuka minä olen? -haaste

Kuka minä olen? Jaa a... toivottavasti siihen saataisiin joskus vastaus, mutta ehkäpä tämä haaste auttaa meitä siinä asiassa hitusen! :)

Mikä sai sinut aloitttamaan bloggaamisen?
Minulla on tähän selkeät vastaukset! :D Perustin ensimmäisen blogin, koska tablettini oli täynnä hp-tarinoita, jotka halusin jonnekkin talteen ja esille. Tämän blogin perustin, koska blogaaminen alkoi kiinnostamaan oikeasti, koska höpötin ja höpötän liikaa edelleenkin ääneen ja haluan ne puheet talteen :D ja toimiihan tämä päiväkirjanakin :)

nko blogisi muuttunut blogisi perustamisen jälkeen ja jos on, niin miten?
On. Niin ulkoasullisesti monta kertaa kuin myös vähän sisällöltäänkin, olen luopunut miltein kokonaan kirjapostauksistani. Kirjoitan niitä vain hyvistä kirjoista, jos saan jostain inspiraatiota.
Niin ja nykyään tänne ehkä ilmestyy muutenkin vähän erilaisempaa tekstiä kuin alussa...

Mitä piirreitä arvostat muiden blogeissa?
Arvostan sitä, että joku jaksaa nähdä vaivaa postaustensa eteen, että blogilla on omalaatuinen ulkoasu ja että postauksissa välittyy tunnelma ja niiden merkitys kirjoittajalle itselleen.

Lempikirjasi ja -elokuvasi?
Lempikirjani... niitä on liian monta! Mutta sanoisin, että pidän aina dekkareista (Ei yksikään pelastunut) scifikertomuksiin (Across the Universe Miljoona Aurinkoa) tyttökirjoista (L. M. Montgomeryn kirjat ♡) aina niihin fantasiakirjoihin (kaikkien kirjojen aatelisiin Harry Pottereihin)
Lempielokuvani? Hmm... tämä onkin jo hankalampi. Jos olisi kysytty tv-sarjaa niin ehdottomasti Murdochin murhamysteerit ect. lempparit, mutta elokuva... sanotaan Harry Potterit, koska ne ovat onnistuneet niin taidokkaasti.

Minkä asian haluaisit olevan toisin juuri nyt?
Mä haluan, että Murdochin murhamysteerit alkavat nyt. Ja uusintojen jälkeen heti 9. kausi...

Piirre, josta olet itsessäsi ylpeä? Entä vähiten ylpeä?
Minä olen ylpeä siitä, että minulla on unelmia, että omistan mielikuvitusta ja rakastan kirjoja.
Olen vähiten ylpeä laiskuudestani, minulla on huono itsekuri.

M\i/k\ä on ollut elämäsi suurin muutos?
Löysin ystäväni avulla netissä olevan Harry Potter aiheisen kirjoitussivuston, ilman sitä minulla ei olisi blogeja, ei nettiystäviä, ei kaikkia sielunsiskoja, tai tätä omaa ihanaa nimitystä sille ♡ eikä kirjoittamista.

Min.k.ä neuvon antaisit 15-vuotiaalle itsellesi?
Öh... tulevaisuuden minälle onkin helppo antaa elämänohjeita :D Hmm...

Missä ikinä oletki älä luovu unelmistasi. Usko itseesi ja tarkastele tähtiä.

Kolme asiaa, joista olet iloinen juuri nyt?
Blogini, siitä, että sain luettua eilen Sateenkaarinotkon loppuun ja olen iloinen, siitä että minulla ystäviä <3

Mitä odotat tulevaisuudelta?
Haluan opiskella lisää, haluan rakastua ja haluan julkaista kirjan. Tulevaisuudelta en paljoa odota,  mutta noita asioita haluaisin...

M|i|t|ä haluaisit sanoa blogisi lukijoille?
Teitä on todella vähän, mutta olette sitäkin rakkaampia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.