sunnuntai 6. syyskuuta 2015

Viikonloppu, me joudumme taas eroamaan..

*huokaus* Don't come monday! Please. Never.

Viikonloppu meni ihan liiian nopeasti, enkä tahtonut (kuten tavallista) saada mitään aikaseksi. Okei, roikun kyllä instagramissa kiitettävän paljon ja olin yksillä rippijuhlilla, mutta silti.

Lauantaina minut raahattiin rippijuhlille. Joten minun mahtava päiväni löhötä sängyn pohjalla villasukat jalassa syventyen johonkin hyvään kirjaan muuttuikin täksi:



Onneksi en sentään joutunut kiskomaan mekkoa päälleni, koska se tunne, kun yrität taivutella vanhempia, jotta voisit jäädä kotiin nukkumaan, mutta sinulle vain hoputetaan yläkertaan "pukemaan jotain siistiä päälle"... en ollut ihan sillä jes-mekkoja-ihanaa-päällä. Mutta valkoisella reikäneuleella mentiin!

Ihan liian pitkään kestäneiden rippijuhlien jälkeen pääsin katsomaan Granthesteriä <3 Se tv-sarja on ihana. Ja kyllä, olen jäänyt koukkuun siihenkin :D



Sunnuntaina minä leivoin kauratoskaomenia ja tein jotain terveellistä ruokaakin! Kerrankin :D Ruuan asettelu on hauskaa, koska haluan kaiken olevan kaunista. Tuossa omenapaistoksessa se vain ei onnistunut...

Maistui paremmalta miltä näyttää :D

Ja sunnuntaina luin matematiikan kokeeseen, luin matematiikan kokeeseen... ja harjoittelin lisää matematiikan kokeeseen. Argh.

Oikeasti, minun elämässäni ei ole tapahtunut tällä viikolla oikein mitään. Päiväni kuluvat suurinpiirtein, että:

Herään.
Menen kouluun.
Juttelen kännykän kautta ystävilleni.
Tulen koulusta.
Näprään kännykkää lisää.
Teen läksyjä ja luen kokeisiin ikuisuuden.
Katson Murdochin murhamysteereitä <3
Ja katson vielä vähän lisää kännykkää...

Mutta mutta... *syventyy takaisin matikankirjansa pariin* Okei, en syvenny :D Voisi tästä, vaikka lähteä ulos.

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. En mennyt :(

      Mutta saat olla minusta ylpeä! Olen kävellyt tänään metsässä, kun tulin Synkän metsän kautta kotiin :3

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.