sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Syyskuvia ja vähän jotain ajatuksia





26.9

Me ollaan vaan me. Eikä kukaan tuu oottaa sitä meiltä pois, me ollaan vapaita, me ollaan rakastuneita elämään. Sä oot mun elämä ja mä oon sun.
Kunhan vain voisinkin kirjoittaa oikeasti jotain tuollaista, mutta ei ole meitä. Ei ole ketään, joka rakastuisi minuun.

Miks tää teksti yrittää taas kuulostaa niin syvälliseltä?
*huokaus* En mä oo syvällinen ihminen puhuessani, ei näiden tekstejen pitäis olla syvällisiä, nämä nyt ovat vaan jotain mitä minä rakastan kirjoittaa tällä hetkellä. Mitä minä kirjoittelen iltamyöhään yksikseni. Unelmoin iltahämärässä.

(Herätys todellisuuteen: Tällä hetkellä ei milloin tätä kirjoitan ei ole hämärää, vaan pimeää. Ja tää kännykän valo ei tee hyvää silmille...)

Silti mä jatkan tätä...
Fantasioin omassa huoneessani toivoen, että huomenna tapahtuu jotain. Jotain hyvää ja kaunista.




Tänään ↓

Unien perusteella tästä päivästä tulee vielä mielenkiintoinen... Näin unta siitä, mitä sain viimeisimmästä biologian kokeesta, näin unta siitä, että minua kiusattiin koulun pihalla ja pahinta oli, että juuri tämän hetkinen en-ole-varma-olenko-häneen-ihastunut potki jalkapalloa selkääni, kasvoilleni.
Outoa sinänsä, että tällä ihmisellä oli vain ehkä-minun-tämän-hetkisen-ihastukseni silmät... ei kunnolla hänen kasvojaan... mutta se oli vain unta.



Ainut kaunis asia, joka tänään on tapahtunut on kylläkin vasta Murdochin murhamysteerejen ehkä koko sarjan ihanimman jakson katsominen <3



'Caus I just love this <3

5 kommenttia:

  1. Se jakso oli kaunis <3 Ja Juliakin <3
    Mä en oikein näe kasvoja unessa... Paitsi joskus. (Ihastukseni minäkin :D)
    Olet väärässä. Joku tulee rakastumaan sinuun. Ehkä ei nyt (tai mistä sen tietää...) mutta kerran. Vaikka siltä ei aina tunnu, se JOKU on ennemmin tai myöhemmin olemassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 Se on kaunis. Ja niin on kyllä Juliakin! <3 :D En nään aika usein, tai ainakin osan niistä. Just jotain silmiä tai hiuksia.
      Seeelvää... Mä en vain saa tuota iskostettua päähäni.

      Poista
    2. Sitä onkin vaikea iskostaa, kun ei tunnu siltä... Mutta yritetään :)
      Tai perustetaan vanhojen piikojen kerho xD

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.