maanantai 28. syyskuuta 2015

Olis ehkä pitänyt miettii neljästi



Minä tahdon sinut,
vain ja ainoastaan sinut.
Uneksin kietovani käteni kaulaasi,
katsomalla sinua silmiin ja painamalla epävarmat huuleni huulillesi.
En minä sitä oikeasti halua.

Minulle riittäisi hyvin, että saisin tarkastella sinua rauhassa, hymyillä ja jutella kanssasi.

Että saisin luulla olevani taivaassa, olevani maailman onnellisin tyttö, ilman intohimoisia suudelmia ja syvää rakkautta. Olisimme vain.

Se riittäisi.

•••

Ihastuminen on ihanaa, kun se on oma pieni salaisuutesi, kun voit varjella sitä aarteena. Se on suloista, mutta peijakas sentään, kun todellisuus iskee kasvoillesi. Se sattuu. Tuntuu kuin jäinen vesi huuhtoisi sen kaiken usvan lumouksen päältä. Totuus putoaa päällesi kuin vesipisara taivaalta, vaatimattomana, mutta silti kastelevana.

Ja se todella putosi päälleni kuin salama kirkkaalta taivaalta eilen, kun tajusin kirjoittaneeni ihastumisestani blogiin. En kadu sitä, ei, en todellakaan, mutta se tunne, kun tajuat, jonkun luokkalaisesi lukevan ehkä postaukseni.

Eih... mitä mä teinkään.

Joku lukee ja arvaa. Ja sen jälkeen suloinen pikku salaisuus muuttuu.

Toivon todella, että kukaan ei nosta tästä meteliä... mutta koulu on koulu. Ei minulla ole varaa toivoa mahdottomuuksia. Ehkä minä pelkään turhaan...

I hope so.

4 kommenttia:

  1. Tiedän. Minullekin riittäisi sama enkä vielä enempää haluaisi. (Haluaisin! Ristiriitaista. En halua.) :D

    Minullekin ihastuminen on salaisuus, jonka kerron vain harvalle, ja pelkään ihastuksen saavan sen selville... En haluaisi sitä, jos hän ei pidä minusta. Mutta luultavasti kukaan ei arvaa, luokallasi on monta poikaa. (Vai? :D) We hope the best.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivot huutaa toista ja sielu toista.. kuulostaa niin tutulta :D

      Onhan niitä aika monta, onneksi :D Eikä kukaan vielä ole sanonut mitään! Ja se on plussaa, koska kuulin juuri tänäänkin, että yksi meidön luokkalainen oli käynyt lueskelemassa täällä :D

      Poista
    2. No ei ihan niinkään - sielu huutaa molempia! :D
      Hyvä juttu! :)

      Poista
    3. :D No tuohon en osaa sanoa ratkaisua.
      :)

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.