torstai 10. syyskuuta 2015

Ai miten niin vain höpötän taas?

Kuka ei pidä mannapuurosta? Minä. Kai siellä on joku muukin mannapuuron vihaaja...? Koska olin meidänkin köksän ryhmästä ainoa, joka ei pitänyt mannapuurosta... kaikki muut suunnilleen hyppi riemusta ilmaan ja minä oon vaan, että yih mannapuuroa.
Entäs kuka ei pidä kiisseleistä? Minä! En ainkaan siitä mitä koulussa tein, yh. Se nimittäin ehti jäähtyä...
Kuka ei pidä kevytmaidosta? Minä!! Maistuu jotenkin... paksulta, tunkkaiselta... rasvaton maito on minusta raikkaampaa.



Ja näitä kaikkia kolmea inhokkejani jouduin syömään viime kotitaloustunnilla... Olisitte nähneet ilmeeni, kun opettaja ilmoittaa, että seuraavaksi tehdään puuroa... mä syön sitä jo aamiaiseksi! Miksi minä joudun syömään sitä koulussakin?!

Koulun jälkeen:

Olin samana päivänä massalissu ja kaksi tuntia myöhemmin sen vastakohta, en niin tavallinen "nuori".
Massalissu, koska streotypian mukaan lakattiin kaverin kanssa toistemme kynnet ja kuunneltiin lempiartistiamme. Taylor Swift I love your music forever and always ♡
Okei, mä kyllä otin ne ei niin hyvin onnistuneet lakkaukset pois, joten loppujen lopuksi oikean käteni kynnet näyttivät tältä:



Ja vasemman käden etusormessa on vähän värikkäitä kimalteita... <3
Tämän postauksen loppu sisältää spoilauksen Murdochin murhamysteerejen 8. kaudesta. Älä lue eteenpäin, mikäli haluat kenties selvitä ilman spoilauksia kelaa seuraava kappale yli.

Ja jos nyt voin itseni erilaiseksi nuoreksi luokitella Murdoch-minimaratonini takia, niin ilomielin itseni sellaiseksi luokittelen :D Vaikka en kyllä mieluusti ketään mihinkään luokittele...
Katson nimittäin maanantain ja tiistain rästiin jääneet jaksot!! <3
Julia näytti niin kauniilta hääpuvussaan. Nauroin kaameasti tälle jaksolle, koska se oli yhtä huvittavaa sekamelskaa, bestmann kadottaa sormuksen ja William Murdoch nyt vaan ei voi mennä vihille normaalisti... tietysti hänen ja tulevan rouva Murdochin (ai kamala, en pysty sanomaan Tohtori Odgenia rouva Murdochiksi :D...) täytyy ratkaista yksi murha juuri ennen kuin ehtivät vihkivalojaan kunnolla loppuun sanoa... ei herranjestas oikeasti... ♡


Onkos minulle sitten muuta paljoa tapahtunut, puuro kyllästytti, koulussa oli lukutunti (<3) ja niin aloitin yhden uuden piirroksen :) mutta se on vielä pahasti kesken.

4 kommenttia:

  1. Mä tykkään noista ainakin jonkin verran. :D Mutta tunnen ihan samaa kun tarjotaan vesimelonia ja mehujäätä... Ei kiitos.

    Luin spoilaukset koska oon nähnyt joitain kohtia jaksosta :D Julia <3

    VastaaPoista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.