keskiviikko 12. elokuuta 2015

Siis sain kyllä ne korvakorut valittua

Koulua koulua koulua... (joo kaks päivää käyty. Ei ehkä pitäisi valittaa :D)

Onneksi minulla on illat aikaa puuhata muuta. Lukea, kirjoittaa, kuunnella musiikkia, jutella ystävien kanssa <3

Ja onnistua syömään yli 2h välipalaa, mutta ei siitä sen enempää... (mitä?! Mulla oli kännykkä kädessä...)
Minun piti piirtää eilen, mutta siitä ei tullut mitään... yritin kirjoittaa postausta... ei. Otin käteeni Runotytön... yhtäkään sivua en saanut luetuksi ennen kello kahdeksaa ja sittenkin vain puolikkaan. Sen sijaan sain kyllä päätettyä pitkän pohdinnan jälkeen mitkä korvakorut laitoin tänään korviini. No, korvakorut ovat parhaita koruja.

Vasta vähän vaille yhdeksän sain käteeni Laura Ingnallisin Pieni talo suuressa metsässä kirjan. Tämä on ihana kirja! :) Pieni talo preerialla on ihana kirja- ja tvsarja <3 mutta nämä kirjat ovat todella suloisia ja mielenkiintoisia. Sain Eräältä miltein koko Pieni talo Preeriella-sarjan. Kiitos <3



Minulla oli tänään ensimmäinen köksäntunti. Ennätys, en räjäyttänyt mitään! Okei, en mä kyllä räjäytä yleensä mitään... mutta :D köksä on oppiaineena kivaa ja hauskaa! Opettaja on ihan kiva ja mukava... ja tämä tekemämme smoothie herkullista :3 Kaikki vaan matkivat minun ja kaverini idean pistää siihen mansikoita lasinreunaan ja päälle..



Mutta! Kaksi päivää yläastetta käyty ja yksi kokonainen äikän oppitunti kuunneltu opettajaa 15 minuuttia, kun hän puhuu itsestään xD ja itse höpöttänyt taas luokalle itsestään hitusen liian kauan... :D ja meillä on lukutunnit vielä yläasteella <3 I'm so happy, koska lukutunnit <33

2 kommenttia:

  1. Pieni talo -kirjasarja on kaikessa yksinkertaisuudessa aika suloinen, mutta täytyy sanoa, että kyseinen tv-sarja on vienyt minut vielä pahemmin mennessään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se tv-sarjakin on ihana :) En vain tahdo muistaa siitä itse paljoa :D

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.