perjantai 28. elokuuta 2015

Pihistin tämän blogeistanne!



Kyllä. Pihistin tämän blogeista ja mikäli et tätä ole tehnyt niin äkkiä tekemään! :D Kiertävästä haasteesta tässä on kyse :)

1. Kerro jotain mitä emme tiedä sinusta.
Inhoan persoonattomia täysin siistejä huoneita. En pidä sellaisesta kodissa, joka on kuin suoraan jostain sistuslehdestä. Huoneen tulee olla omistajansa oloinen. (Minun huoneestani voi kylläkin tällä hetkellä ainoastaan päätellä, että olen laiska siivoamaan)

2. Onko väliä mitä blogisi lukijat ajattelevat blogistasi?
On... se kirpaisi tänäänkin, kun yksi tuttuni sanoi, lopettaneensa blogini lukemisen, koska postaukseni olivat muuttuneet alun jälkeen niin tylsiksi.

3. Miten blogiminäsi eroaa reaaliminästäsi?
Mm... ei kovin paljoa. Olen aika tälläinen oikeastikin :D Kai.

4. Mikä saa sinut nauramaan?
Ystävät. Ne kaikki, sieltä tuhansien kilometrejen päästä aina kirjaston pölyisimmissä nurkissa lojuviin kovakantisiin rakkaisiin ystäviini, jotka tunnetaan myös kirjoina <3

5. Mitä luovuus merkitsee sinulle?
Taidetta. Mielikuvista, inspiraatiota, tunteita.

6. Ketä läheistäsi ihailet?
Nooh... Ylen rikossarjojen hahmot ovat niin lähellä sydäntäni, että he ovat 'läheisiä' :D
Ja tietysti muutamaa minulle tärkeätä sielunsiskoa <3

7. Mikä itsessäsi ärsyttää sinua?
Olen niin saamattoman laiska. Ja pidän riman liian korkealla koulussa.

8. Mikä sinussa ihastuttaa muita?
Kaipa minä olen jossain määrin postiivinen ihminen ja luova, niin kirjoittamisessa kuin taiteessakin.

9. Mikä sinusta tulee isona?
Haluaisin olla kirjailija, joka kuvittaa itse omat kirjansa. Ja blogaa siinä samalla. Tai sitten opettaja.

10. Uskotko onnellisiin loppuihin?
Miksi en uskoisi? Voivathan unelmat tulla todeksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.