tiistai 4. elokuuta 2015

Pääsin mummoksi!!

Itselleni on yli puoli metriset hiukset, joita olen kasvanut todella pienestä pitäen. Pidän hiukseni yleensä auki, mutta toissapäivänä minulla letit, joiden tuloksena syntyi tämä kuva:



Viikko lomaa jäljellä... apuaaaa... ja minä jumitan tämäkin viikon draamaleirillä. Mutta minä saan näytellä Martta-Liisa Elviira Kaarin Maria Eleonoora Josefiina Niemistä!! Eli näytelmän poliisin 80-vuotiasta äitiä, joka ratkaisee rikokset poikansa puolesta. Jos minä en olisi saanut tätä roolia olisin kyllä oikeasti katsonut leirin ohjaajia pitkään ja kysynyt:

"Niin kuka muka näyttelee tämän paremmin tästä ryhmästä kuin minä? Alun perin idea tähän hahmoon saatiin minun improvisaation mummohahmosta."

Tämä on kyllä ollut varsinainen teatterikesä. Olen näytellyt kesän alussa ruumista, toista ruumista, sittemmin maailman tyhmintä salapoliisia ja nyt vähän vanhempaa, mutta fiksumpaa salapoliisia :D vaikka sukkansa kadottanutta salapoliisia oli yhtä hauska näytellä, kuin selkäkipua valittavaa pizzakuskin kanssa nauravaa mummelia.

Neiti Fisher loppuu ihan kohta... :'( I'm so sad. Se on ehdottomasti tämän kesän paras ohjelma! Sen vuoksi olen nauranut illat ääneen, piirtänyt ihanan piirroksen neidistä ja rakastunut yhä enemmän Ylen sarjoihin. Ja tietysti seikkaillut kiitettävästi youtubessa ja odottanut kerrankin malttamattomana maanantaita.

Muutenkin tämän kesän parhaat jutut ovat olleet:
1. Loma!
2. Kaverit
3. Kirjat ja kirjastokortti mökin lähikirjastoon.
4. Ihanat koukuttavat tv-ohjelmat - Neiti Fisher <3 ja Open heart <3
5. Uudet tarinat, joita olenkin ehtinyt jonkin verran kasaan rustailla.


Mutta vielä on kesää jäljellä! Ja sitten alkaa koulu. Ja läksyvuoret. Kokeet. Ajan puute, vaikka onnistunkin tuhlaamaan sen luppoajan kaikkeen epäjärkevää. Kiire. Ei niin paljoa kirjoja. Aikaiset herätykset.

Kauhee kasa huolia huolehtemista ja stressiä ja sitten kuitenkin... mitä minä teen? Otan tabletin käteen ja roikun netissä matikan kokeeseen lukemisen sijaan. *huokaus*

Vielä ehdin onneksi lukea, tällä hetkellä minulla onkin kesken Pimeä Sydän :) Ihana kirja täytyy sanoa :D
*palaa kirjansa pariin mussuttaen omenaansa*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.