sunnuntai 23. elokuuta 2015

Niin siis mähän en ollenkaan pompi näissä aiheissa...

Viimeistelin perjantaina koulussa kirjoitelmani, jonka nimeksi tuli Tähtitaivaan alla ajattelen sinua huomenna. Kirjoitin tarinan keskelle, jopa jonkun hienon monologin/runon... ♡
Jotenkin on niin hassua, että kun luin joidenkin tarinoita läpi kiinnitin heti huomiota kirjoitusvirheisiin ja siihen kritiikkiin mitä voisin antaa. Olen näköjään arvioinut tarinoita muutaman kymmenen kappaleen verran liikaa, kun heti tulee mieleen kauhee palautearvostelu... :D

Tajusin tässä joku aika sitten, että en pidä kiroilusta. Enkä nyt tarkoita sellaista joka kolmas sana kirosana-tyyppiä, sillä silloin en kiinnitä mitään huomiota siihen. Ei minua kiinnosta sellainen puhe. Mutta, kun joku puhuu ihan järkevästi, mutta viiden minuutin puheessa onkin 6 kirosanaa niin se juuri ärsyttää minua. Eikö niitä voi jättää kokonaan pois? Yksi kirosana, kun oikein ärsyttää ei minulle merkitse mitään, mutta kun jotkut tuntuvat käyttävän niitä ihan normaaleina arkisanoina. Eivät viljele niitä runsaasti, mutta käyttävät silti välinpitämättömästi usein. Minua vain ärsyttää se... Joko se on yksi sana, kun oikeasti tapahtuu jotain tai sitten se on tyhmän kuuloista koko ajan kiroilemista. Mutta ei siltä väliltä! Kiitos.


Minun kirjakansibingoni ruudukkoni näyttää tällä hetkellä tältä... ja sellaiseksi se nyt jääkin, sillä aika on loppunut.

Olen kylläkin mennyt täysin sekaisin mikä kirja kuuluu mihinkin ruutuun, muista ainoastaan, että sininen meni Siuntio Silosäkeen tarinoihin, Kaupunki Timeriders-sarjan ensimmäiseen osaan ja pariskunta Tähtiin kirjoituttuun virheeseen. Jossain kohdassa ovat sitten kaikki muut kirjat... Mutta kiitokset, tästä koko bingosta kuuluu Kirjastokaapin kummitukselle :)

Sitten... koska olen näköjään päättänyt höpöttää tähän postaukseen kaikenlaista niin voihan mainita, että luin tänään aamulla loppuun Tuhkakaupunkin. Kirja oli muuten hyvä, mutta se raivostuttava loppu... Minua näköjään vainoavat parit, jotka eivät tunnut ikinä löytävän toisiaan...

Ja tästä voimmekin hypätä mahtavalla aasin sillalla Neiti Fisheriin, jota tänään youtuben syövereistä katsoin. Nyt voin sanoa katsoneeni koko tämän ihanan tv-sarjan kaikki kolme koukuttavaa kautta. <3 Tämä sarja vain vaatisin 4. kauden, kun muuten jään loppuiäkseni miettimään Jackin ja Phryne Fisherin kohtaloa... Onneksi voin kohta hukuttaa tvsarjasydänsuruni Murdochin pariin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.