maanantai 10. elokuuta 2015

Lukumaratoonataan nyt sitten!

Lukumaratoonaan Pearl Cloverin kanssa 9.8 ja 10.8 :) Itse aloitin lukemisen sunnuntai iltana klo 21.03 ja tarkoituksena oli eilen ehtiä vielä lukea kaksi kesken olevaa kirjaa loppuun. Alismaan tarinat 1 Nälkäpelejen tekijältä ja Vampyyrisiskokset. Molemmat kirjat eivät minua heti sytyttäneet ja siksi niiden lukeminen jäi jotenkin vähän vähemmälle... mutta lukumaraton on aina hyvä syy lukea pois vähän tylsempiäkin kirjoja! Aloitetaan siis...

Klo 21.24 minulla soi youtubesta jotain Nightcorea ja olen lukenut jo pienen tovin kirjaa eteenpäin :D Itseasiassa tämä kirja on ihan hyvä näin lopussa, sillä ensimmäiset 100 sivua tästä kirjasta oli kamalia ja päähenkilö täysi idiootti.

Klo 22.04 Ensimmäinen kirja luettu loppuun ja kasassa on jo mahtavat 90 sivua! Taylor Swiftiä kuunnellessa aloitan sitten tämän toisenkin kirjan :)

Klo 23.02 toinenkin kirja luettu loppuun! Tämäkin kirja parani hurjasti loppua kohden ja ilmeisesti vampyyrikirjat ovatkin hyviä näin yömyöhään luettavaksi :D Pistän tämän vinkin seuraavaa lukumaratonia varten korvan taakse.

Klo 23.20 kirjoitan tätä postausta eteenpäin ja aloitan vielä yhden kirjan näin yötä vasten. Tämä lojuu sopivasti tuossa lattialla...

Klo 0.12 Tasan 100 ensimmäistä sivua luettu Harry Potter ja Viisasten kivestä :) Sain nyt hyvän syyn lukea nämä uudelleen :D seuraavan voinkin lukea sitten lauantain lukumaratonissa... mutta nyt voisin mennä nukkumaan, koska kello on jo yli puolen yön. Minua ei kyllä väsytä ollenkaan, mutta ihan vaikka koulun alkamisen varjolla menen nyt nukkumaan.

Klo 9.07 Harry Potterin lukeminen jatkuu taas aamiaisen jälkeen :) Sivulla 102 mennään.

Klo 9.38 Pientä taukoa lukemiseen laskin yhteen paljonko olen lukenut jo nyt ja tulokseksi sain 498 sivua! Aika paljon!

"On jotain asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin."
- Harry Potter ja viisasten kivi, sivu 197, luku 10 Kurpitsajuhla

Klo 11.43 Olen lukenut Potteria aika leppoisaan tahtiin eteenpäin. Tällä hetkellä sivuja on luettu 197 ja tarkoitus olisi saada tämä kirja iltaan mennessä, joskus iltapäivällä luetuksi. Sen jälkeen aloitan L. M. Montgomeryn Runotytön lukemisen, sillä se nyt valikoitui uudelleen luettavaksi :)


Kello on jo kuusi... Potterin sain kolme tuntia sitten luettua loppuun ja nyt olen lukenut ajan kiitäessä eteenpäin Runotyttöä. Tämä isokokoinen kirja vain käy kohtalokkaaksi, kun aika menee niin paljon. Olen nytkin vasta sivulla 42!

Klo 20.23 Minä lopetan maratoonini nyt, vaikka aika ei ole vielä ihan lopussa... Jotenkin ei vain tee yhtään mieli lukea. Joten sain nyt tällä lukumaratonilla luettua jotain yli 500 sivua, mä en oikeestaan ole ihan varma edes kuinka monta.. Iski nyt kauhee väsymys. Ja ahdistus.

Koulu alkaa huomenna. Se oikeesti kissa vieköön alkaa huomenna.

Apua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.