perjantai 14. elokuuta 2015

Lukumaratonit ovat parhaita! ♡

Elikkäs huomenna olisi sitten Blogistanian kuudes lukumaraton, johon minä osallistun myös! Ajan puutteen takia aloitan sen vain jo tänään :D Tasan varttia yli kolme. Yritän siis seuraavan 24h aikana lukea mahdollisimman paljon ja tietysti päivittää tätä postausta. Osallistuin viime kesäkuussa tälläiselle viralliselle lukumaratonille ja sain luettua mahtavat 617 sivua!! Yritän tietysti parantaa nyt ;)

Ensimmäinen kirja, jonka luen on Pieni talo suuressa metsässä, sillä tämä on minulla tällä hetkellä kesken :) muita kirjoja en ole edes vielä valinnut, koska luen sen mitä huvittaa, kun jos kovin tarkkaan valikoin lukemisesta menee into minun kohdaltani...

Klo 16.07 Alle yksi tunti luettua ja kasassa on jo 77 sivua, sillä luin juuri ensimmäisen kirjan loppuun :) Seuraavaksi aloitan lukemaan kirjaa Katyn toimet <3 Susan Coolidgelta.

Klo 16.46 Ihan pientä taukoa lukemiseen! Katyn toimia olen lukenut ensimmäiset 23 sivua ja tämä on niin ihana kirja <3 Oikeasti. Yksi maailman parhaista!! Ja ihanuutta pelkästään lisää se, että tämä kirja on painettu 1948, se tuoksuu yhdeltä lempituoksuistani - vanhoille kirjoille ja tämä nyt vain on niin kauniisti kirjoitettu. Oli pakko tulla hehkuttamaan :D nyt jatkuu lukeminen!

Klo 19.18 Wooow... what?! Kello on jo noin paljon o.o Olen lukenut todella verkkaiseen ja nautiskelevaan tahtiin, sillä olen vasta sivulla 150 Katy-kirjassa... Luen tätä kirjaa ties kuinka monennetta kertaa, mutta tämä käy aina vain mielenkiintoisemmaksi :)

Olen tässä vain kuunnellut musiikkia ja lukenut tätä kohta puhkiluettua kirjaa <3 Ihanaa, että on viikonloppu.



Klo 20.56 Sain luettua Katy-kirjan loppuun! :3 Tämä kirja olikin hitusen synkempi kuin mitä muistin, mutta Helena-serkku ja kirjan muut eloisat hahmot toimivat hyvin luoden kauniin kertomuksen! :)




Seuraavaksi luettavaksi käteeni osui Agatha Christietä, Idän pikajunan arvoitus. Dekkari yömyöhään <3 Täydellistä.

Klo 23.35 En jaksanut lukea  Christietä näköjään paljoa... 36 sivua tuli luettua, mutta sen sijaan minun oli pakko tarttua kirjaan Sisar, Helena, jonka 140 sivua luinkin innoissani ja hyvillä mielin. Kyseessä on siis Helena Boylstonin Helena-sarjan toinen osa :)

Klo 15.15 Lukeminen loppui! Sain luettua vielä tämän päivän aikana Helena, sininen sisar-nimisen kirjan! Ja leivottua pullaa... Teen vielä myöhemmin jonkinlaisen pienen koosteen luetuista kirjoista ja tarkat sivunumerot pitää vielä laskea! :3

10 kommenttia:

  1. Tsemppiä lukemiseen! Sinulla tuntuu olevan ihania kirjoja varattuna maratonia varten. Kivaa, että sivut kääntyvät noin hyvää vauhtia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Juu, onhan noita tuossa hyllyssä aika kasa :)

      Jep, vaikka minut tuntien en lue tänään mitään pikavauhtia, vaan olen päättänyt nauttia hiljalleen lukemisesta!

      Poista
  2. Vanhat kirjat ovat niin parhaita! <3

    VastaaPoista
  3. Voi, Helena-sarja on aivan ihana. :) Kiva, että pidit siitä ja maraton oli ilmeisesti muutenkin oikein onnistunut. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, niin on! :) Kyllä, en ehkä ihan kamalasti lukenut, mutta voisin sanoa onnistuneeksi :)

      Poista
  4. Kirjoittelen juuri koostetta lukumaratonista. Olen jo liittänyt lukemasi kirjat kirjalistalle, ja jos ehdit jossain välissä laskea sivumäärän, otan myös sen mukaan yhteissivujen määrään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdinkin juuri julkaista minikoostepostauksen, tuosta lukumaratonista! :)

      Poista
  5. Huippuhyvä sivumäärä! Katyn toimissa on ihana kansi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Olen siihen itsekkin aika tyyytyväinen :) Niin on <3

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.