sunnuntai 9. elokuuta 2015

Hymyilen, vaikka tekisi vain ihmetellä

Kuinka outoa onkaan lukea, että:

"Olet uusi idolini."

Toinen puoli olikin sitten täynnä tekstiä...

Tämä luki paperi sydämessä, johon kaikki yhden kesäleirin jäsenet kirjoittivat minusta jotain hauskaa. Mutta tämä... ei. Miten joku muka pystyisi pitämään minua idolinaan? Idolit ovat jotain kuuluisuuksia, oikean fanituksen kohteita, kuuluisia henkilöitä. Ei tavallisia sekopäisiä tyttöjä, jotka sattuvat ystävystymään jonkun nuoremman tytön kanssa saadakseen hieman juttuseuraa ja, koska tämä sattuu olemaan lähettyvillä.

Miten joku voi ihailla minua...? *on täysin epätietoinen* Siis vastahan se olin minä, joka ihailin kaikkia....... ja olen edelleen, mutta... *pudistelee päätään epätietoisena*
Tämä samainen henkilö sanoi minulle tällä viikolla, että minusta tulisi hyvä vlogaaja. Minä? Vlogaajana? No olisihan se kivaa, mutta miten joku näkee minut höpöttämässä kameralle. (äläkä huido siellä käsi pystyssä, että muka näet!)

Jotenkin tuo paperinen tai se kyllä taitaa olla pahvinen sydän lämmitti mieltä oikeasti. Eikä pelkästään tuo teksti, jokainen nauratti, herätti muistoja, nosti lämpivän tunteen sisällän ja valloitti mieleni hyvällä tuulella. Ne kommentit, kun tulivat suoraan toisen sydämestä. Tai no, ei ehkä ihan, mutta osa niistä oli niin ihania harakan varpaita.

Esim.
"Olet hyvä äiti."
Tämän kirjoitti pieni poika, jonka äitiä näyttelin kurssilla :D

Eniten kuitenkin mieltä lämmittivät ohjaajien pidemmät sepustukst. Postiivinen palaute on vain ihanaa. Vaikka, joku olisikin nähnyt sen eteen alle minuutin kirjoitusajan. Silti <3

Muutenkin on niin ihanaa saada jotain palautetta. On ihanaa huomata, että joku jaksoi kommentoida blogiini, (vaikka näinä päivinä en olekkaan saanut niin paljon kommentteja...) tai joku jaksoi edes sanoa sinulle jotain kannustavaa, koska juuri ne pienet teot voivat pelastaa toisen päivän. Yksi hymy riittää... sen olen kokemuksesta oppinut.
Ja minä hymyilen onneksi paljon. ♡

2 kommenttia:

  1. Kehut ovat ihania :) Ja tuollaiset kehulaput, ja ne pidemmät kehut joihin on laitettu sydän ja sielu kirjoitettaessa.

    Minäkin ihailen sinua, todella :) Ei se ole niin vaikeaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Jep niin ovat. Ne ovat ihania.

      Eikö...? En osaa vain itse ajatella ketään ihailemassa minua. En edes sinua :)

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.