lauantai 8. elokuuta 2015

100 postausta ja yksi pieni blogi




Olen kirjoittanut tämän postauksen jälkeen 100 postausta!! Wow. Ja mä perustin tän blogin alle puoli vuotta sitten!

Mä mietiskelin tässä, että pitäisikö saada 100:teen postaukseen jotain vähän erikoisempaa... mutta miksi? Ja erityisesti mitä?

Miksi edes muuten pitäisi tehdä jostain postauksesta niin erityinen, koska eikös jokaisen postauksen pidä olla erityinen omalla tavallaan? Sillä jos mä tekisin vaan tietyistä postauksista hienoja ja panostaisin niihin niin, miksi sitten edes kirjottaisin niitä muita? Mitä järkeä siinä olisi? Ei mitään.



Joten, tämä postaus nyt kertoo (minusta? Blogistani? Elämästä? Jotain sieltä main)... ei tällä ole tiettyä aihetta. Olisiko pitänyt välttämättä olla...? *kohauttaa olkiaan* Ei.
Tällä hetkellä minulla pyörii päässä kappele Girls Likes Girls... se jäi päähän soimaan, kun siihen youtuben syövereistä löysin :)

"We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel..."

Kävin tänään vaateostoksilla, kasa paitoja täksi vuodeksi hankittu! Ihanaa, kun löysin kerrankin helposti kaamean kasan vaatteita. Yleensä en joudu kahteen kertaan karsimaan ostettavien määrää :D mutta H&M:ltä löytyi kauhean ihania vaatteita <3 aika paljon harmaata kertyi matkaan, mutta whatever! :D

Ja sain yhdet ihanat korvikset! <3 vaikka ryöväsin (lue: lainasin) äitini koruvarastoista toiset täksi päiväksi. Rakastan näitäkin :)



Löysin tänään myös yhdet sellaiset ballerinan näköiset croksit! Ja koska alennukset niille jäi hintaa vitonen x) niin osti ne ilomielin!
Mutta nyt minulla on sitten taas koulualkua ajattelen vähän uusia vaatteita jaaa... no yhdet pinkit lenkkarit :D

Kauhee pälpätys vaatteista... x.x Tänään ajattelin vielä ehtiväni lukea hieman... ja kirjoittaa! <3 Jotenkin outoa ajatella, että minulla on kohta Lisan tarina valmis, sillä taidan hypätä koko seisksluokan pois. Olen kirjoittanut tätä Harry Potterfanficciä kohta vuoden, itse asiassa aika laille tasan vuoden päivät :D

Nyt tekee kamalasti mieli suklaajäätelöä...



Tää on niin outoa, että olen kirjoittanut jo 100 postausta. Blogaamisesta on tullut mulle tosi tärkeää ja on vaan niin ihanaa höpöttää täällä itsekseen, vaikka ei näitä postauksia edes paljoa lueta. (ennätys latausmäärä yhdellä postauksella on lähemmäs 80!!) Lukijoitakin mulla on tasan 5 :D ja sivunlatauksia silti yli 5000!

Hassua, että mun blogi on löydetty kolme kertaa hakusanoilla "rakastuminen ensisilmäyksellä"... ja että tätä blogia on kurkittu aina Venäjältä ja Kreikasta asti :D jotenkin niin outoa, että jotakuta voi oikeesti kiinnostaa tää pieni ajatuksiani yhteen kokoava blogi.

Mutta nyt on 100 postausta kirjoitettu ja tästä on aina vaan hyvä jatkaa. Katsotaan meneekö seuraavassa puolessa vuodessa toinen sata rikki ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.