perjantai 3. heinäkuuta 2015

Vihdoin sain näitä kuvia...

Tervehdys!
Kesä senkun paahtaa eteenpäin... (täällä on yli 30°!!) ja minä paahdun sen mukana. Tällä viikolla on sattunut tapahtunut jo nyt kaikenlaista. Olen ollut kavereitteni kanssa, käynyt yhdessä museossa, koska matka eräälle kaivokselle peruuntui, auto ei nimittäin lähtenyt käyntiin ja tietysti lukenut.
Tein alkuviikosta reissun kirjastoon ja sieltä mukaani tarttuivat kirjat:

Ihon alaiset
Yksinkertaisesti kaamea kirja...
Hello. I love you.
Yllättävä ja nopea lukuinen.
Kaksi sateenkaarta
Mielenkiintoinen, ainakin näin alun luettuani.

Kirjojen lisäksi jäin eilen hyvin pahasti koukkuun uuteen tv-sarjaan. Neiti Fisherin etsivätoimistoon... <3
Ja Summeria olen tietysti katsonut... byää... Kadonneet Pojat loppuvat ihan juuri... :(
Tänään katsoin Neiti Fisheriä (ne vaatteet! <3) ja jäimme lukkojen taakse ulos. Onneksi perheemme nuorin pelasti tilanteen kiipeämällä saunan auki olevasta ikkunasta sisään!
Olemme myös suunnitelleet yhtä näytelmää ja sen takia minulla on pyörinyt päässä Abban Honey Honey Honey.

Että tälläistä tällä viikolla... :D Niin ja tällä viikolla sain inspiraatiovyöryn sillä kirjoitin Lisan tarinalle jatkoa











2 kommenttia:

  1. Aww, ihania kuvia :) Kivaa tekemistä on sulla ollut! Hitsi, täälläkin on ollut tosi kuuma :D Mun viikon tapahtumiin kuuluu eilinen Tykkimäen reissu ja se Diandran keikka siellä illalla, ja tänään oon vaan ollut kotona, syönyt jätskiä ja pesin mattoja ulkona äidin apuna. xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Jep :D Oi pääsit Diandran keikalle! Itse en ole hänen faninsa, mutta sulla oli varmaan kivaa. Aah... jäätelöä <3 mä viime kesänä lintsasin näppärästi tuon mattojen pesun x)

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.