perjantai 31. heinäkuuta 2015

Olihan tämä normaalia?

Minä inhoan kauhuleffoja ja muita kammotuksi. Silti, minun kiharatukkaisesta tytöstäni tuli tämä:



Piirroksena tämä aika cool, mutta onko se nyt ihan normaalia, että pelkää omaa piirrostaan...? Olihan? Pliis, siis eihän mulla oo kuin ylivilkas mielikuvitus...

Itse asiassa tästä saisi aika hienon tarinan hahmon ehkä jonain pahiksena, koska noi silmät ja toi liskonsuomupanssarimikäikinäonkaan... ja suu sopisivat just sopivasti :D
Voisin oikeestaan joskus kirjoittaa tälle hahmolle jonkun tarinan jos inspiraatio pääsisi valloilleen. Minulla on nyt jopa Lisan tarina vähän hakusessa.

Tekisi mieli piirtää lisää tämän tyylisiä, sillä jotenkin tuo kasvojen alien puolen piirtäminen koukutti. Mutta sillä aikaa voinkin kerrankin laittaa näkyviin eri työn vaiheita tästä niin siis uskomattoman taidokkaasti piirretystä ja fantastisen hienosti varjostetusta taiteestani:





Onko teille piirros ja piirrustus muuten sama asia? Koska minulle ei... Piirrustus on nopea sellainen vähän vapaamuotoisempi, mutta piirros on sitten sellainen mihin on käytetty enemmän aikaa. Olenko mä ainut ihminen, joka lajittelee ja erottelee synonyymejä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.