tiistai 28. heinäkuuta 2015

Minä uskon oikeaan rakkauteen

Ja koska rakkaudeta ei voi ikinä puhua liikaa... (itse asiassa voi kyllä, mutta näin keskellä yötä kello on tällä hetkellä 2.37 se tuntuu sopivalta aiheelta.) Niin, tässä postauksessa kyseessä on aihepiirinä seurustelu, jota itse en todellakaan ole kokeillut, mutta olen kyllä seurannut sivusta montaa ala-asteen "seurustelusuhdetta".

Itse koen ala-asteella aloitetun seurustelun ei niin vakavaksi, ehkä jopa sellaseksi leikiksi ja haparoivaksi kokeiluksi. Olen seurannut entiseltä luokalta vähän liiankin montaa suhdesotkua, sitä kuinka se poika on nyt ollut niin ja niin monen tytön kanssa, kuinka se jätti sen ja olikin pettänyt sitä sen extyttöystävää, koska se oli lähettänyt jollekkin toiselle pari sydänemojia wapissa. Hoh hoijaa... mua ei oikeesti kiinnosta seurustelu. En näe itseäni seurustelemassa, ihastuneena kyllä, mutta seurustelemassa.... nä ää. Enpä tiedä, ei todellakaan ainakaan vielä.

Nyt joku varmasti ihmettelee miksi minä kirjoitan tästä aiheesta, syyttäkäämme siitä ystävääni ja ajatustentulvaa.

Minä voin kuvitella itseni suutelemassa jotakuta, voin kuvitella itseni ihastumaan, kenties jopa rakastumaan, mutta se, että seurustelisin... se ehkä kuuluu enemmän hahmoilleni, tarinoihin, joissa kaikki on mahdollista.

Minä uskon oikeaan rakkauteen niin kliseeltä kuin se ikinä kuulostaakin. En voisi kuvitellakkaan alkavani seurustella ilman, että olisin ihastunut johonkuhun. Muutenkin jotenkin seurustelu ei ehkä ole mun juttuni, vai onko... tai mitä minä tämän enempää pohdiskelemaan tätä asiaa mielipiteeni voivat hyvinkin muuttua ;) ja tulevat joka tapauksessa miljoona kertaa muuttumaan....

Ja nyt voisinkin ehkä ryhtyä nukkumaan, kun kello tulee kolme aamuyöllä... minulla on kamala kurkkukipu, mutta koska nettiyhteys ei ole päällä tämä pieni ajatusmietelmä ei pääse vielä netin pölyisimpiin nurkkiin vielä hetkeen. Tai nyt kun te luette tämän niin on se uo julkaistu.

6 kommenttia:

  1. Ihania pohdiskeluja :3 En mäkään sun ikäsenä pystynyt kuvittelemaankaan itteäni seurustelemassa. Nyt ehkä pystyisin, no olenhan jo 17 mutta joo. :D Monet seurustelee ekaa kertaa vasta yli 18-vuotiaana, ja se on niin yksilöllistä. Seurustella ehtii kyllä, siihen ei oo kiire. Aikuisena sitä vasta ehtiikin seurustella. :D

    VastaaPoista
  2. Ole hyvä vaan! Minun on tähän asti ollut vaikea edes ihastua... Tietyllä tavalla voin nähdä itseni seurustelemassa mutta olisi se kyllä outoa :D Itse vou pohtia milloin seurustely on vakavaa ja milloin ei.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki voi muuttua ;)

      Mä en voi jotenkin nähdä sua ollenkaan seurustelemassa... oot aina vaan niin keijukaisen oloinen, että en vaan pysty kuvittelee sua jonku pojan kaa yhteen... :P

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.