tiistai 28. heinäkuuta 2015

Aamu kolmelta kirjoitettua....

Enpäs sitten mennytkään nukkumaan... tää kurkku on liian kipeä ja vaikka kello onkin muutamaa minuuttia yli kolme aamuyöllä minä tässä vain kirjoittelen ihania postauksiani, joissa enimmäkseen ei kyllä ole juonta eikä järkeä. (koska postauksilla ei ole päitä, eivätkä ne heiluta häntiään, se on juonta eikä järkeä.)

Älkää kysykö. Minulla on joku ihme lista erilaisista postausaiheista, mutta jotenkin ne aiheet eivät nyt innosta kirjoittamaan. Päätinkin siis tehdä niin, että jotta minulle ei kertyisi aiheita, joista silti haluaisin pikkuisen kirjoittaa voin kirjoittaa monesta aiheesta yhteen postaukseen, varsinkin tällä tavalla sopivasti, kun ne liittyvät nyt aika paljon toisiinsa.

Aloitetaanpas! (olenkohan mä katsonut jotenkin liikaa vlogeja, koska tää alkaa kuulostaa sellaiselta...)

Ensimmäisenä minulla olisi listassa kysymys, mikä blogini on minulle?

Tällä hetkellä vastaus taitaa olla jonkinlainen päiväkirja, sillä mikäli rakkaat netin syövereiden hiljaisuudessa liikkuvat lukijani ovat huomanneet jaan tänne näköjään aika vapaalla kädellä kuulumisiani ja enimmäkseen höpöttelen kaikenlaista. Joten joo. Päiväkirjalta kuulostaa, tai no pidin joskus kakkosella päiväkirjaa, mutta siinä oli loppua kohden kaksi lausetta yhdestä päivästä joten... tämä on nyt siitä sitten vähän parempi versio. Ilman niitä pinkkejä Barbie-kansia........ :D Blogini on myös minulle kuvia varten ja muistoja. (niitäkin kyllä päiväkirjat kaikissa tarinoissa pursuavat, samoin rakkausrunoja ja vanhoja kirjeitä.)

Sitten olisi joku suhteeni blogamiiseen...

Mitäköhän olen tällä tarkoittanut? :D mutta, no blogaaminen on minulle harrastus ja tämä blogi on tällä hetkellä päiväkirja. Piste.
Sitten... no minä pidän blogaamisesta (itsestään selvyys) ja no muihin blogaajiin suhtaudun... no... mennään eteenpäin! En pääse tähän aiheeseen oikein käsiksi.

Miksi olen listannut tänne, että voisin kirjoittaa miten kaverini suhtautuvat blogaamiseen...?!! Noh, jos jotain vastausta tähän kaipaillaan niin osa on suhtautunut yllättävänkin postiivisesti ja osaa taas ei voisi vähempää kiinnostaa. Muutenkin, minun oikeassa elämässäni yksi ystävistäni omistaa kirjablogin, jotkut eivät edes lue mitään blogeja, puhumattakaan mistään kirjablogeista, joita osaksi hitusen matkien tämänkin perustin :D mutta, noooooo, en nyt oikein osaa sanoa tähän mitään. Somebody, selittäkää mulle mistä mä oon repinyt näitä aiheita? Enhän mä itekkään jaksa kirjoittaa näistä....

Someen liittyvää...

Minulla on instagram, (@lizaahhs) mutta sitten mitään muuta tai no wappihan minulla tiestysti on! En omista snappiä, enkä ole ikinä missään oikein kunnolla pyörinytkään... Tyhmää ainoastaan on se, että kun et ole kunnolla missään somessa nykyään tahtoo jäädä jotenkin jälkeen muista, koulussa varsinkin. Netissä ylipäätänsäkin liikun vain ihan muutama nettisivustolla, jossain bloggerissa ja tarinankirjoitussivustolla, jolle luokkalaiseni pyörittelevät silmiään varsinkin kun se on Harry Potter aiheinen (<3)

Mä oon kuluttanut tähän postaukseen yli puol tuntii... ehkä lopetan tähän.. Nähdään piakkoin, koska luultavasti julkaisen yhden toisen postauksen pian! Heti kun saan yhden piirroksen valmiiksi ;)
Ja tästä postauksesta opimme, että en kyllä ala pitämään listaa postausaiheista... niistä pitää kirjoittaa heti kun ne tulevat mieleen...

2 kommenttia:

  1. Haha naww, suloinen postaus. En mäkään enää pidä listaa bloggausaiheista, koska kirjotan enemmänkin just niistä aiheista jotka tulee mieleen. :D Moneltas se Lix oikein meni nukkumaan? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :3 Mä kokeilin pitää, mutta se ei nyt ihan toiminut :D
      Ihan kymmeneltä, mutta heräsin yöllä x)

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.