keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

Värisävyjä hyppysellinen ja 2 rkl musiikkia

Täydelliseen iltaan kuuluu luonnoslehtiö, kuulokkeet kännykän radioon kytkettynä, hyvä mieluiten pehmeä kynä ja kumi. Yleensä piirrän lyijykynällä, mutta mustavalkoisista töistäni huolimatta pidän väreistä. Ja musiikista. Joten mitä tulee jos yhdistämme värit ja musiikin, tämä postaus! :)

Kaksi lempikappalettani tällä hetkellä ovat Alesso ft. To Lo. Herous (we could be) ja Ellie Goulding Brun.



Tästä jälkimmäisestä minulle tulee mieleen väreistä punainen... tai itseasiassa tarkemmin sanottuna sellainen punaiseen sävytetty oranssi.
Jos suljen silmäni ja ajattelen väriä punainen minulle tulee ensimmäiseksi mieleen verenpunainen ruusu <3 Tiesittekös muuten, että jos ihmisen pitää keksiä nopeasti yksi väri ja työkalu, lähes kaikki sanovat punainen vasara? :D Itse sanoin punainen saha.



Tästä toisesta korvamadostani minulle tulee mieleen sellainen valkoinen, johon on sekoitettu hieman jotain, mikä tekee siitä todella epämääräisen vaalean sävyn...
Valkoisesta minulle tulee ensimmäisenä mieleen luminen niitty, kun aurinko osuu siihen ja se heijastaa valon takaisin.
Valkoistahan jotkut eivät laske väriksi, minä en kuulu tähän joukkoon, eihän yksi minun lempivärinäni voi väri, jos en laske sitä itse sellaiseksi!

Eilen minulle tuli mieleen, jostain kappaleesta keltainen, mutta en vain tiedä/kautta muista mikä se kappale oli, kun se tuli radiosta... mutta, voinhan minä silti kirjoittaa keltaisesta!
Keltainen on ehkä perusväreistä (punainen, sininen ja keltainen) se mistä en niin paljon erityisemmin pidä. Jotenkin se keltainen... ehkä se on liian kirkas ja räikeä minun makuuni.



Tästä minulle tulee mieleen liila, tai violetti kuten jotkut sanovat. Doing it, on hyvä kappale ja rakastan Charli XCX:än joitakin muitakin kappaleita :)
Liila, tai sen tummenpi sävy violetti on yksi lempiväreistäni vaaleiden sävyjen ja sinisten lisäksi! Tästä väristä minulle tulee ensimmäiseksi mieleen liila ilmapallo :D

No niin... tässä oli nyt ihan vain murto-osa näistä kappaleista ja väreistä. En vain tahtonut oikein löytää mitään musiikkia, josta minulle tulee selvästi mieleen jotain värejä! Ja sekin ongelma, kun yritin löytää jotain sellaista musiikkia, mitä en ole vielä maininnut täällä blogissani! :)

Tässä olisi kuitenkin pari vielä:
 Becky G Can't Stop Dancin' ~  vaalean vihreä, tai jokin turkoosin sävy
 John Legend All of me ~  tumman sininen

4 kommenttia:

  1. Noniin, minä "ajatustenlukija" tupsahdin tänne lukemaan postauksen, jonka aihetta ehdotin sinulle oka olit keksinyt sen jo. :D
    Tuollainen postaus olisi myös itse mielenkiintoista tehdä.. x3 Ehkä teen sen myöhemmin, etten nyt kuitenkaan ihan heti. Mullekin tuottaa vaikeuksia välillä keksiä joku kappale, josta tulee joku tietty väri mieleen! Se on kyllä tosi jännää ja mielenkiintoista sitten miettiä sellaisia.. :D
    Oi, Ellie gGoldingin Burn. Sitä soitettiin yhessä vaiheessa joka paikassa niin paljon että kyllästyin, mutta nyt kun sitä kuuntelee pitkän ajan päästä niin se on hyvä taas. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Joo tee tällänen! :3 Jep, tämä oli aika mielenkiintoista.

      Joo, Brun on kyllä hyvä kappale! :3

      Poista
  2. Tuosta tulee mielen synestesia, eli vaikka että ajattelee kirjaimet eri väreinä. Värit on kivoja, lempivärini ovat sininen ja vihreä, mutta kyllä kaikki ovat hienoja! Ja niin... värikkäitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja taas asia josta en ole ikinä kuullutkaan... :D Jes, muistin siis oikein nuo värit! :) Mutta, juu oikeassa olet! x)

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.