torstai 11. kesäkuuta 2015

Teatterirakkautta

Teatteri on kivaa, mutta se vasta ihanaa onkin, kun tajuat kesken läpimenoa, että taidat olla pikkiriikkisen ihastunut yhteen näytelmässä olevaan poikaan.... Minulle kävi näin ja vielä ihanampaa oli tietysti sitten, että ohjaajamme ensimmäinen ehdotus oli, että näytelmän lopussa pidetään suuri hääkohtaus, jossa kaikki saavat jonkun... Ja kuten tavallista minä olisin saanut tämän söpön näköisen pojan! Onneksi tämä idea ei saanut vastakaikua muilta ja se jouduttiin hylkäämään. Eli urani seinäruusun näyttelijänä on turvattu! :D (En viime vuonnakaan saanut näytelmässämme miestä, kun esitin Tuhkimon ilkeää sisarpuolta, samaisen henkilön kanssa, jonka kanssa esitän nytten murhattavia, jotka meinasivat saada poliisit miehikseen)
Minulla on tarpeeksi ongelmia, kun joudun sanomaan tälle söpölle pojalle näytelmässämme:

"Voi pikku poliisi parkaa..."

Mutta olen siis seinäruusu 4ever! Koska, vaikka pääsenkin poliisimme kanssa Linnanmäelle näytelmän lopussa en sentään pääse naimisiin! :D

Kauheasti minulla tuntuu olevan tänään sanottavaa...

Mutta siis, olen muutenkin kurkkua myöten täynnä ruumiin esittämistä.
Esitin jo kesän ensimmäisellä leirillä murhattavaa, ja nyt vaikka yritin ottaa sellaisen roolin, jossa minua ei murhata, sattumuksien kautta pääsen kuin pääsenkin vaipumaan horrokseen/kuolemaan tässä näytelmässä... Eli uhrin-osan-näyttelemis-kiintiöni on täynnä tältä kesältä!
Ei enempää ruumiita kiitos!!

Huoneensiivousta oli seuraavaksi vuorossa, kun tajusin olevani taas addiktoitunut pahasti kännykkääni, kiitos wapin...

Onneksi en sentään ole ihan pelkästään roikkunut netissä, olen saanut myös luettua yhden kirjan ja kaksi muuta minulla onkin kesken :) Aloitin niistä toisen eilen, luen Helena, sininen sisar-kirjaa ehkä viidettä kertaa :D
Kirjoittelin myös muutaman runon eilen! Saatan ehkä julkaista niistä toisen täällä :3
Ja, viimeisimpänä tässä on kuva vielä hieman keskeneräisestä Matt Smith-piirroksestani! <3


Antakaa anteeksi, kun tämä näyttää tältä...

8 kommenttia:

  1. Ihana postaus taas. :3 Hyvin osaat piirtää, ainakin paremmin kuin minä. :D
    Oi, minä haluaisin näytellä rakkausrooleja! xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :3 Voi kiitos, mutta mä olenkin harrastanut kuviskoulua jo pitkään :D Tuo minun ei kyllä onneksi ole kovinkaan kummoinen rakkausrooli x)

      Poista
  2. Harmi kun en ole siellä, haluaisin tietää kehen :3 Sitten sun vain täytyy jättää WhatsApp silloin tällöin rauhaan!
    Ja hei, kyllä tuo näyttää siltä! Mietin ensin, että kuka Matt Smith, mutta tunnistin piirroksesta :) (Toivottavasti oikein)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :3 No kohta taas olet! Minähän jätän (yöksi), mutta teiän kaa on niin kiva jutella!
      Jos tunnistit Doctor who:n näyttelijäksi niin ainakin tunnistit oikein :D Ja hyvä jos näyttää... :)

      Poista
  3. Unohdin sanoa, että onnea ensi-iltaan ja kenraaliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, meidän kenraali ainakin meni hyvin :)

      Poista
  4. Esitin koulun ilmaisutaidon loppunäytelmäprojektissa ruumista, mutta niin kyllä kaikki muutkin esitti jossain näytelmän vaiheessa... Muuten kivaa, paitsi kakkosesityksessä flunssaisena mahallaan makailu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai kiva, no sitten varmaan ymmärrät sen tylsistymisen, kun esität ruumista ja kohtaus joudutaan ottamaan alusta ja alusta...

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.