perjantai 12. kesäkuuta 2015

Sininen sydän ja muita sitaatteja

Jos sydämesi olisi vankila, hankkisin elinkautisen.

Elämäni on kirja silloin, kun sinä olet sen onnellinen loppu.

"Ei. Mieheni ei ole jumala."
- Lisa Winther

"Kysytäänpäs tiedonjumala Googlelta."
- Lisa Winther

"Mahtavat ideani lähtevät lentoon, mutta putoavat neitsytmatkallaan..."
- Lisa Winther

"Anna anteeksi jos mä oon kummallinen."
- Sanni 2080-luvulla

Älä pelkää näyttää vahvuuksiasi - sillä on syynsä, miksi olemme erilaisia.

Kerran nörtti, aina nörtti.

Red heart - heart of love, but ours heart is blue. Heart of sisters.
- Lizaahh

Jack Sparrow: You lied to me by telling me the truth?

Why is the rom always gone?
- Jack Sparrow

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.
- Jack Sparrow

Lisa Winther on siis hahmoni, eli hänen lausahduksensa ovat minun keksimiäni :D Näitä on kamalan vähän, mutta toivottavasti löysitte edes jonkun, joka hymyilytti tai herätti muita tunteita! :)

2 kommenttia:

  1. Uu, täällähän olikin kaksi lukematonta postausta. :D Ihania sitaatteja, varsinkin tuo sydän- ja elämä on kirja-sitaatit (ja mun ihanat lyhennykset kun en jaksa kopsata täl kertaa niitä sitaatteja, hah xD)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Joo, näitä postauksia on aika paljon... Kiitoksia <3 Kyllä, ei se mitään tajusin silti xD

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.