lauantai 27. kesäkuuta 2015

Lukumaraton


Maratonin kirjat <3

Välipalaa!!

Siirryin ulos lukemaan siinä iltapäivällä


Osallistuin tänä vuonna lukumaratoniin :)
Aloitin lukemisen perjantaina klo 8.01 ja lopetin sen 00.01. (Tarkoitus oli lopettaa 00.00 mutta sivu oli kesken...)

Ensimmäisenä maratoonattavana kirjana oli Across the Universe Miljoona Aurinkoa. Trilogian ensimmäisen osan löydät edellisestä postauksestani.

8 h jälkeen, joista luin ehkä noin 6 sain luettua ensimmäisen kirjan loppuun! Tämän oli joskus 3 aikaan iltapäivällä. Kirjan loppua lukiessa kuuntelin youtubesta musiikkia, erityisesti kahta päässäni koko ajan pyörivää kappaletta eli I'm Gonna Show You Crazy ja Älä herätä mua unesta.

Across the Universe Miljoona Aurinkoa oli hyvä kirja, joka sai minut... no voitte lukea sen itse näistä wapin viesteistä:

Minä: Äää... mä en kestä tätä kirjaa...
Pearl Clover: Koska?
Minä: Koska eka mä miltein itken näiden päähenkilöiden takii, sitten mun tekee mieli repii tää kirja kappaleiksi, sitten mä jään haukkomaan henkeäni ja toivo syttyy...

Seuraavaksi otin käteeni Becca Fitzpatrickin Loppusoiton. En kuitenkaan ehtinyt lukea kirjaa kuin 70 sivua, kun epämiellyttävistä syistä lukuinto lässähti. Sain kuitenkin luettua Noran ja Patchin rakkaustarinan päätösosaa jonkin verran eteenpäin...

Taukoja pidin syödessä ja mm. Summeria (<3 ihana jakso) katsoessa. Illalla tuli pisin tauko, kun katsoin Hercule Poirotin ja niiden ei niin ihanaa enteilevän vatsakivun vuoksi.

22.50 pääsin kuitenkin taas vauhtiin ja yritin kuroa hieman aikaan kiinni. Sain kuin sainkin luettua kirjaa aina sivulle 235!

00.01 lukeminen loppui minun kohdaltani ja päätin mennä nukkumaan.

Yhteensä sain luettua 617 sivua! Katsotaan pystynkö ensi kerralla parempaan :D Lukumaratoonaaminen oli kivaa ja suosittelen sitä kaikille! :)

4 kommenttia:

  1. Jep, lukumaratonit on kivoja! Hauska tuo lainaus meidän WhatsApp-keskusteluista :D Harmillista, että vatsakipu iski :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :) Oli pakko laittaa tuo :D No se onneksi meni ohi...

      Poista
  2. Olipas sinulla ihanat lukumaisemat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Jep, mökillä on ihanaa lukea ulkona

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.