tiistai 30. kesäkuuta 2015

Kesäkuun yhteenveto

No niin nyt se kesäkuukin on mennyt... byää!! Lomaa jäljellä enää... (stop, ei ajatella sitä.) Ajatellaan sen sijaan että, synttäreihini on enää 6 päivää!! Jipii!

Mutta keskitytään nyt kesäkuuhun. Silloin minä luin, luin, luin ja pidin lukumaratonin. Olin mökillä, (lukemassa) katsoin Summeria, vietin juhannusta, olin teatterikursseilla, kavereiden kanssa rannalla, kirjoitin runon ja pälpätin wapissa. Niin ja kävelin paljain jaloin, pelastin sammakoita, kuvasin auringonnousuja ja laskuja, söin jäätelöä ja kuvasin kukkia!



Kirjoja luin yli 4000 sivua, elokuvia en paljonkaan kesäkuussa katsonut, mutta muuten pidin hauskaa!

Niin ja shoppailin hieman. Tämän rannekorun ja jotain ihania paitoja!



Söin mansikoita ja herkkuja. Kirsikat ovat ihania!!!



Mitäs muuta minä teinkään? Kaikenlaista kivaa :) Seikkailin blogeissa, kirjoitin postauksia, olin soutuveneessä... ja sain blogini viidennen lukijan!!
Kesäkuu tuli ja meni. Siis kuukausi sitten loppui koulu!! Ja se häämöttää tuolla jossain tulevaisuudessa. Sitä ennen nautitaan lomistamme, lämmöstä ja kesästä! Kesäkuu jää nyt taakse ja otan heinäkuun lämpimästi vastaan.

Nauttikaamme kesästä! Ja lukekaamme paljon hyviä kirjoja. *laskeutuu korokkeeltaan ja kävelee ulos huoneesta rynnäten heinäkuuhun. "Jihuu!! Loma, synttärit ja kirjat here I come again!"*

2 kommenttia:

  1. :'( Ei saa muistuttaa koulusta! Leikitään että loma alkoi vasta! Ihanaa että oli kiva kesäkuu ja sait paljon aikaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä leikki käy minulle! :D Jep, vaikka en minä paljoa oikeasti saanut aikaan... huone edelleen siivoamatta nimittäin..

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.