torstai 18. kesäkuuta 2015

Auringon laskua ennen kaatosateen jälkeen



Muuten kuin kirjallisuuden valtakunnasta minulle kuuluu hyvää... Sain vihdoin piirrettyä jonkinlaisen Matt Smithin! :D Ja tällä hetkellä piirrosvuorossa on hevonen, saa nähdä mitä mielenkiintoista siitä tulee x)



Ikuistin taas jonkinlaisen aurinkonlaskun alun, sillä puoli tuntia myöhemmin huomasin taivaan olevan vielä paremman näköinen... Ja olen jotain muutakin kuvaillut :3 Jäätelön syömisen ja wapissa roikkumisen lomassa :D




Mutta tässä olisi jotain kuvia viime päiviltä:







Ja nyt on pakko vielä kertoa tämä... Ilmeisesti minulla on jokin sademagneetti, joka aktivoituu luokkaretkillä ja pyöräillessä, sillä:
Minä päätin kilttinä tyttönä polkea kaupalle hakemaan mehua ja voita. Juuri, kun olen saanut pyörän ulos grillikatoksesta... vettä sataa!!
No, minä kuitenkin jatkan matkaani, vesisateessa ja repeän nauruun, kun kännykkäni soittaa Rihannan Umbrellaa.

"Uu, baby it's raining raining... uu baby, it's raining..."

Ja eiköhän se kaatosade vielä parane, kun alkaa soida...

"This is gonna be best day of my life..."

Ja minun tuurillahan, se sade lakkaa siinä vaiheessa, kun olen pyöräillyt kaupalle. Ainut hyvä puoli tässä reissussa oli se, että paluumatkalla syöty tikkari maistui taivaalliselta auringon paistaessa.

Iloinen asia on se, että sain eilen kirjastokortin mökkini paikalliseen kirjastoon! Eli nyt eivät kirjat ainakaan lopu kesken :D Lainasinkin heti alkuun Siuntio Silosäkeen tarinat, Sielunsiskot ja Across the Universe Matka alkaa nimiset kirjat, jotka olen jo miltein kaikki lukenut :D Joten... kirjapostauksia on varmaankin siis luvassa! Erityisesti 26.6. kun osallistun lukumaratoniin




4 kommenttia:

  1. Tämmöinen oli sitten ilmestynyt mun ollessa suihkussa. :D Mutta kiva postaus ja ihana määrä kuvia! <3 Mullakin on taipumusta manata vesisade aina sinne missä oon... :D
    Lukumaraton! Tommosesta en oo kuullutkaan. Pitääpä perehtyä... x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 Kiitoksia! :D Sitä taitaa sitten olla liikkeellä suvussa xD
      Kannattaa! x)

      Poista
  2. Iiihanat kuvat <3 Ja laulu tuli juuri sopivassa kohdassa :D Minulla varmaan kestää seuraavien kirjapostausten kanssa... Mutta kiva että sinäkin osallistut lukumaratoniin, toivottavasti Smaragditarkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 Kiitos!! :D Joo, olisit nähnyt mun ilmeen... Ei se haittaa! Niitä odotellessa :3
      Juu, katsotaan paljonko saan luettua! :)

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.