keskiviikko 13. toukokuuta 2015

Tunnepurkaus

Pää räjähtää!!
Tai no, jos olisi räjähtänyt, niin olisi ollut murskana jo tunteja sitten...

Sillä, minulla oli tänään musiikin teoriakoe, joka oli viime viikolta siirtynyt tähän päivään. Minä sitten fiksuna ihmisenä olin luullut osaavani nämä asiat ja puoliksi vahingossa (kiitos Doctor Whon) olin unohtanut lukemisen ja se kyllä näkyi siinä kokeessa...

Tulen saamaan siitä elämäni huonoimman numeron, joka varmasti alkaa vitosella!! Todella. Ärsyttävän-rasittavan-kamalan-kettumaista... Aargh.
Ja sitten se ilontunne, jonka olin saanut Doctor Who-videoiden katsomisesta aamulla haihtuu päivän mittaan...

Esim. Sade, hyvä luontoäiti en satu olemaan tänään hyvällä tuulella, joten älä nyt kiitos pahenna oloani tuulemalla...!!

Ja sitten se ryhmätyötunti!! Yritä nyt keskittyä johonkin, kun vierustoverisi (joka sattuu myös olemaan ehkä hitusen ihastunut sinuun, ehkä) härnää sinua, piirtää vihkoosi, eikä se projektityö ihan onnistu, kun päädyn taas kiljumaan, että:
"Nyt se vihko tänne!"
Ja
"Et kuule ota sitä penaalia, ei! Ei! Et irrota niitä pinssejä siitä!"

Mutta ihme kyllä olo nyt jo hieman parempi...

Musiikki auttaa ja muistin vihdoin katsoa elokuvan Kadonnut maailma - Jurassic Park loppuun. Tämä elokuva oli ihana, vaikkakin välillä hieman verinen... Pidin siitä jostain syystä silti paljon! Ehkä syynä oli lempihahmoni Sarah punatukkainen, rohkea nainen, joka on kyllästynyt vain tekemään johtopäätöksiä dinosauruksista...

Tässä vielä yksi syy, miksi musiikinkokeeni meni täysin päin honkia...



4 kommenttia:

  1. Minua taas häiritsee, kun joku koko ajan tarkistelee vastauksiaan vihostani :/ Onneksi sain tänään sanottua siitä. No yritä tehdä loppuilta jotain kivaa, niin ärsytys ehkä hälvenee. Ja eihän huono koenumero ole koko maailma, ensi kerralla sitten muistat kerrata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep se on häiritsevää....Hienoa! Joo niinhän minä tein, mussutin karkkia, luin ja kuuntelin musiikkia :) Niin, ei se ole koko maailma, minulle sattuu vain olemaan sen maailman kaatuminen ja alla vitonen niin loppu...

      Poista
  2. Voi Lix. Lue ens kerralla enemmän niin sitten kokeet menee paremmin. Kuten Pearl sanoi niin ei yksi koe ole koko maailma (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo luen sitten puolen vuoden päästä, kun niitä kokeita on seuraavan kerran xD Eihän se olekkaan.... :* mutta silti häiritsee...

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.