lauantai 30. toukokuuta 2015

Summer is here!!




Kesäloma... suomeksi, 10 viikkoa vapautta!! Ja se alkoi virallisesti TÄNÄÄN!! Todistuksen sain aamulla, ruusun, stipendin ja kunniakirjan lisäksi :)

Ja... *rumpujen pärinää* Todistuksessa komeili 8 kymppiä!!!!! I'm very happy today :D
Shoppailin tänään myös vähän kaupungilla ja kesän jalkineet ovat tämän näköiset:



Erityisempiä kesäsuunnitelmia minulla ei ole... Pari teatterikurssia, mökillä loikoilua, kirjoja ja nukkumista olisi tiedossa :D
Erityisesti odotan sitä, että pääsen taas melomaan mökillä :3 ja jos sitä vaikka tänä vuonna oppisi soutamaan... :D Kesällä aion lomailla, kirjottaa, kuvata/poimia kukkia ja pyöräillä! :)
Tavoitteena olisi myös kirjoittaa oikeita kirjeitä ja erityisesti blogata jotain ihanaa <3 ja kuunnella musiikkia!



Tekee vain mieli tanssia paljain jaloin auringossa, kukkia täynnä olevalla niityllä, päässään kukkaseppeli!

Kesä... Heinäkuussa synttärit ja ah, vihdoin voi nukkua pitkään! Kesäloma, I love U!

Parasta kesässä yksinkertaisesti on loma! Kyllä. <3
Mutta nyt, hyvää lomaa kaikille ja nauttikaa kesästä!



8 kommenttia:

  1. Aww, ihana postaus :3 Kesä on täällä, jee <3 Mul oli 3 kymppiä :D Mutta ei ne kympit tärkeimpiä kyl ees oo, hyviä ne kasitkin on :)
    Ota kesän yheks tavotteeks tulla tänne niin saisit halin x3
    Heey millokas sulla on synttärit? :3 Onnea jo nyt ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :3 Voi kiitoksia! <3 No sekin on tosi hyvä, varsinkin kun olet minua hieman vanhempi... :D Jep, mutta silti onhan ne kympit aina kivempia! :3 Se ei taida välttis ihan onnistuu...

      Heinäkuun alussa! Kiitos! <3

      Poista
  2. Onnittelut stipendistä ja kunniakirjasta! Mäkin olen vähän samalla kannalla kuin Al noista kympeistä... Mutta onnea niistäkin ja onhan ne kivoja :) Hauskaa lomaa!

    VastaaPoista
  3. Kiitoksia paljon ystäväiseni! :) Niin....

    Samoin! <3

    VastaaPoista
  4. Nääh, kyl me ehkä jossain voidaan nähdä, jos tuun vaikka Lintsille tai jotain ja sä tuut sinne kans. :D

    VastaaPoista
  5. Mulla on samanlaiset kengät. Itse vihaan tuota väriä, mutta ei tämmöselle valtavalle räpylälle oo hirveesti muita vaihtoehtoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas tykkään näistä kengistä! :D Mä itseasiassa valitsin nää sen takii, että nää pysyy mun jalassa, kun lähes kaikki ballerinat on liian leveitä mulle... ja nää kengät oli nätit! :)

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.