tiistai 19. toukokuuta 2015

Kun se hiljaisuus ottaa vallan....

Kuvataidekoulu tältä vuodelta loppu! Ja portfolio ensimmäiseltä vuodelta kasassa. Ihanaa, nyt osaan siis kehittää fotogrammeja, maalata öljyväreillä ja mm. piirtää taas hieman paremmin sarjakuvia. Sen lisäksi vuosi kuviskoulussa toi mukanaa uutta juttu(lue: valitus)seuraa :D

Koulun liikunta on ihan "en sanokkaan mistä." Siis kuka täysjärkinen vie nuoret pelaamaan pesäpalloa jalkapallokentän laitaan kaatosateella?! Vastaus: Meidän liikunnanopettaja. Minä inhoan pesäpalloa, vielä enemmän inhoa sitä, kun värisen siellä kolmospesällä ja sen ainoan kerran kun joku heittää minulle sen tennispallon, en saakkaan sitä kiinni. Mutta, hyvät puolet (niitähän pitäisi osata etsiä....) osuin siihen palloon ensimmäisen kerran tänä vuonna! Ja meidän joukkue voitti yhdellä juoksulla!

Se oli maanantai...

Ja nyt sitten on koittanut tämä ihana aurinkoinen tiistai, mutta äänettömänä. Sain puhekiellon. Minulta on lähtenyt ääni. (kiitos sen eilisen liikuntatunnin) Notkon varmaan koko päivän hiljaa, joissain netin syövereissä. Tai kirjoitan jotain postauksia. Yle Areenasta olisi ainakin tarkoitus katsoa tänään se viime perjantain Hercule Poirot :)

Viime viikonlopusta minun oli nyt vielä hieman pölöttämään... Sain aloituskorvikset korviin!! Jes jes jes! Olin kinunnut korviksia jonkun puolitoista vuotta ja nyt vihdoin sain ne  ja kahdet uudet housut, joista jo toisia olen käyttänyt! Happy!

6 kommenttia:

  1. Haa, mä taas rakastan pesistä! :3 Seurailen sitä netistä ja olis kiva pelata sitä itsekin <3
    Mutta paranemisia! Liikunta on kivaa, mutta ei ehkä kuitenkaan kaatosateessa... xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :3 Kiva, että joku edes tykkää :D Kiitoksia, toivotaan että oon jo huomenna parempi. Mä tykkään joistain liikuntalajeista, mutta kaatosateella kaikki ulkona pelattavat on kyllä "ihania" xD

      Poista
  2. Pesäpallo on kivaa! *panee kätensä ristiin aloittaakseen väittelyn* Paranemista, minäkin pelkään äänen lähtemistä, koska olen laulanut lähes koko päivän...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. *näyttää kieltä* Ei minun mielestäni! Kiitoksia! Voi ei... Mitäs olet tänään laulanut? Jotain joastain musikaalsita kuten tavllisesti? xD

      Poista
  3. Inhoan pesäpalloa. Ja kyllä, olen pelannut sitä vaakasuorassa vesisateessa. Huomenna onneksi vältyn siltä, oon sen verran kipeä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin inhoan sitä. Yök. Vesisade ja pesäpallo ei ole toimiva yhdistelmä! :D Onnekas, minä en ihan siltä välttynyt

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.