lauantai 9. toukokuuta 2015

Dreamdiary Part two

Su-ma 26.4-27.4
Ärsyttävää, kun siinä unitilassa päätät, että nyt painat tämän unen tarkasti muistiin ja sitten aamulla....
Puff. Et muista lähes mitään. Ainoastaan kädet, jotka kaiketi ovat ottamassa jotain vastaan. Että tälläistä tänään...

To-Pe 30.4-1.5
Näin vihdoin taas unen jonka muistan! Ainakin muistan siitä osan, nimittäin tämän uimahallikohdan...
Olen jotenkin päätynyt uimahalliin, jossa on kaksi allasta. Toisessa altaassa on radat ja numeroiden sijasta radoilla on kuvioita, sydän, tähti, pieni kallellaan oleva kuvio, (◇), 》 sitten tuollainen ja ainakin tälläinen }-kuvio.
Jotenkin se uimahalli liittyi teatterikerhoon, mutta en enää muista miten...
Uimahallissa meillä oli uimaopettaja(?) joku yhdeltä kirjastonhoitajalta näyttävä henkilö, joka jakoi meidät kaiketi kolmeen ryhmään, yhdessä olin minä ja kaksi kaveriani, toisella radalla ui ainakin saksanlukijaa ja toisessa altaassa oli yksi poika meidän luokalta ja toinen meidän kuvataidekoulun ryhmästä.

4.5-5.5
Taisin nähdä unta, että instagramtilini häkkäröitäisiin...

5.5-6.5
Nyt sitten näitä unia tuli nähtyä koko viime viikon edestä...
Näin ainakin kolmea erilaista unta, mutta ensimmäisistä en muista kovinkaan paljoa.
Joissain vaiheessa minun piti etsiä jotain ulkona ja jouduin kävelemään kastematojen joukossa. Eli lähes joka toisella askeleella astuin miltein kastemadon päälle.
Sitten.... *päästä katoaa mystisesti kaikki viimeyö unet, paitsi seuraavanlainen*
Olin sen Tanssiakatemia-sarjan koulun kilpailusalissa, yksin pyörimässä tummansinisissä balettitossuilla jotain piruetteja. Valaistus oli hieman punertavaa ja juuri, kun valmistuidun hyppyyn - herään herätyskelloni soittoon ja huomaan jalkojeni olevan hieman kipeät.

8.5-9.5
Olin ruokakaupassa töissä, kauppa suljettiin eli työpäivä loppui, mutta...
Jostain syystä kaikki jäivät odottelemaan paikan pomoa ulos kylmään, sillä unessa oli talvi.
Sitten tämä meidän pomomme saapui seisoen rekkalavalla, pelkkä pyyhe päällään ja tupakka kädessä. Minulle selvisi, että pomo oli aikamoinen orjapiiskuri, sillä meillä olisi ollut  työterveystarkastukset, mutta me työntekijät nousimme kapinaan.
Aluksi kun meidän piti maksaa näistä terveystarkastuksista 0,05€ otimme puulaatikosta antamisen sijaan itsellemme 2€....
En tiedä mistä se toinen laatikko ilmestyi paikalle, mutta yhtäkkiä otimme itsellemme kultaisia koruja, minä sain korvakorut. Takani seisoikin seuraavaksi pomomme mustassa talvitakissa ja huusi, että häneltä oli varastettu pienet kellon muotoiset korvakorut ja kaikki alkoivat heti etsiä syyllistä polviin ulottuvasta lumen seasta. Minä lähdin seuraamaan vastahakoisena erästä luokkalaistani, jolla vekkihame joillekkin kallioille, joilta hyppäsin alas toisen luokkalaiseni perään, mutta...
Löysinkin kai syyllisen, mutta hän oli jäätynyt kiinni maahan ja me (minä ja paikalle saapuneet) jäimme odottamaan pomoa, joka tulisi puukon kanssa paikalle...
Ja sitten heräsin...

Kiitoksia, jos luitte nämä oudot unet! Lukisin mielelläni teidänkin unia :D

8 kommenttia:

  1. Toi vika uni xD En muista viimeisimpiä uniani, paitsi yhdessä mainittiin teatterikerho. Joskus näin sellaista unta, että minä ja jotkut luokalta oli laitettu paikkaan nimeltä "Helvetti". Se oli vähän kuin kokeilumielessä, mutta ei e oltaisi koskaan päästy sieltä pois... Se oli aluksi aika kammottava, jos ajattelee, mutta sitten sieltä löytyi metsää ja koulu... Pitää selittää joskus tarkemmin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä x) Mitäs vitsiä?! Toi kuulostaa oudolta.. o.o Haluan kuulla tosta tarkemman selityksen! :D

      Poista
  2. Toi vika uni oli tosiaan jotain... xD mä oon nähny unta että olin zombie Walking Deadissa mutta tuntuu tylsältä näihin verrattuna:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. xD Kyll, se oli todella mielenkiintoinen. Tylsiltä?! En usko... Mäkin oon nähyt joskus olevani joissain tv-sarjoissa/elokuvissa :D

      Poista
  3. Mun unet on aina jotain täysin outoa :D Ajattelin tehdä myös tällaisen, sitten kun saan kerättyä tarpeeksi unia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama... yleensä ne on aivan pimeitä :D Jee! Tuun taastusti lukemaaan! :3

      Poista
  4. Mäkin aion pitää unipäiväkirjaa! Tosin taisinkin jo päättää, että kirjotan vaan unia ylös mitä nään ja teen sen postauksen sit ku niitä unia on 7, koska jos tekisin tietyltä väliajalta sen niin en välttämättä näkis mitään xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, sitä odotellessa sitten. 7 on hyvä määrä :3

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.