lauantai 11. huhtikuuta 2015

Ollos tervehditty maailma!

Hei, te tänne blogini ensimmäiseen postaukseen eksyneet! Ottakaa toki teetä ja lainavillasukat niin voitte käpertyä sohvalleni kirjoituksiani paremmin tutkimaan.

Musteella ja hopealla on blogi, jonne kirjoittelen kaikenlaista, aina haaveista, kirjoista ja elämästäni ylipäätänsä. - well, näin parin vuoden tarkastelun jälkeen en tainnutkaan niistä kirjoista kauheasti kirjoittaa. 15.10.17

Halusin perustaa blogin, sillä minulla on paljon sellaista, jonka haluaisin kertoa, mutta en tiedä kenelle sen kertoisin. Siksi blogi. Tänne voin kirjoittaa ajatuksiani kaikesta ilman, että joku kääntää selkänsä tai vaihtaa puheen aihetta.

Kuka minä olen? Sanotaan, että minä olen nuori kirjoittamisesta ja taiteesta innostunut tyttö. - apua olenko minä edes kauheasti sitten loppujen lopuksi muuttunutkaan? 15.10.17

Rakastan lukemista ja kirjoittamista ❤ Pidän myös piirtämisestä erityisesti lyijykynällä, keramiikasta, historiasta, kissoista ja omenista.
Kuvataidekoulun ja teatterikerhon lisäksi olen kiinnostunut ympäristöstä ja ihmisoikeudet ovat minulle tärkeitä, koska tässä maailmassa on vielä paljon sellaista, johon pitäisi puuttua.

Millaisia kirjoja luet? Luen lähes kaikkiruokaisesti, mutta pääasiassa kirjavalintani ovat nuorille suunnattuja fantasiakirjoja. - Olenkin tainnut kasvaa, kirjamakuni on laajentunut, vaikka olen kyllä aina lukenut mielelläni kaikenlaisia kirjoja. Nykyään runokirjat ovat ehdottomia lemppareitani.

Mitä oikein kirjoitat? Olen täysin harrastelija kirjoittaja, sillä kirjoittelen jonkinverran jotain monologeja, runoja ja joitain tarinoita. Jatkokertomuksia en yleensä saa kasaan, koska inspiraatio loppuu kesken kirjoituksen. -ja motivaatio!

Mistä nämä nimet, Musteella ja hopealla ja nimimerkkisi? Blogin nimen valitsin kun pyörittelin päässäni miljoonaa vaihtoehtoa, lopulta tämä tuntui oikealta. Sillä rakastan musteella kirjoittamista ja piirtämistä ja hopea on sinisen lisäksi lempivärini.

Lizaah nimi tulee eräältä hahmoltani Lisa Wintheriltä. Minua voit myös kutsua nimillä, Lix, Liz, Lisa ect. millä ikinä haluattekaan :) Oikeaa nimeäni en kuitenkaa kerro. - Tämän hetkinen nimimerkkini mustesiipinen tyttö tulee siitä, että tahdoin yksinkertaisesti kauniimman kuuloisen nimen. Mustesiipinen kuulostaa runolliselta, vertauskuva perhosiin sopii minuun ja tyttönenhän minä vasta olen.

Mutta tervetuloa blogiini nyt kumminkin!

8 kommenttia:

  1. Hieno taustakuva ja blogin nimi! Alan nyt seurata tätäkin blogiasi :)

    VastaaPoista
  2. Thanks, siskoseni. Minä tässä juuri yritän etsiä, että mistä voin alkaa seuraamaan sinun blogiasi :D

    VastaaPoista
  3. hahhaa mä tiiänki kuka oot :D

    VastaaPoista
  4. Minulle tuli mieleeni lukiessani ihanaa blogiasi, että mikäs mahtaa olla toisen blogisi nimi? Olisi mahtavaa lukea sitäkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitoksia! <3

      Toinen blogini on vain tarinablogi, sillä tämä on ensimmäinen tälläinen "kunnon" blogi :) Mutta tässä linkki siihen tarinablogiini:
      http://mystoryes.vuodatus.net/

      Poista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.