keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

Music - second after the books

Musiikista pitäisi varmaan osata kertoa lempikappaleeensa. Entäs jos niitä on niin monta... Tuttu ongelma? No minä tein sen seuraavalla tavalla. Kerron top 5 tämän hetkistä lempikappaletta!

1. Selena Gomez - The Heart Wants What It Wants Tämä kappale siksi, koska se on ihana, herkkä, kauns ja jää takuu varmasti päähän soimaan :D
2. Ariana Grande - One Last Time Tämä pyörii loopilla niin usein, että en olla kuulematta tätä kappaletta
3. Taylor Swift - Style Taylor on lempilaulajani ja tämä musiikki video <3
4. Haloo helsinki - Kuussa tuulee Tämä vain sai minut eilen hyvälle tuulelle
5. Jennifer Lawrence - Hanging Tree Tätä laulua olen itsekseni tällä viikolla lauleskellut, joten se yltää nyt top 5 joukkoon.

Pidän musiikista paljon ja kuuntelen sitä mielelläni, varsinkin illalla kirjoittaessa tai lukiessani. Itse en ole kovinkaan musikaallinen, eikä lauluääneni ole todellakaan parhaimmasta päästä :D Olen joitain lauluja itse kirjoitellut, mutta vaikka viime todistuksessa komeili musiikista 10 olen täysin tumpelo kaikkien sävelten ja melodioiden kanssa.

Kuuntelen musiikkia youtubesta tai radiosta. Radiota kuunnellessani kanavapaikka on poikkuksia lukuun ottama loop :D

Pidän eniten popmusiikista, mutta musiikin kuuntelu kallistuu myös hieman countryn ja rokin maailmaankin. Lempilaulajiani ovat mm. Taylor Swift, Katy Perry, Ariana Grande ja suomalaisista laulajista Sanni. Kovinkaan paljon mitään bändien soittamaa musiikkia en kuuntelu, joten Haloo Helsinki on suosikki bändini. Musiikin kuuntelu on aika lailla naipuolisien poplaulajien musiikkia. Pidän kuitenkin Taylor Swiftin kappaleista ja hän onkin lempilaulajani, jolta löytyy muutama kestosuosikkini, esim. Taylorin kappaleet Blank Space ja Teadrops On My Guitar ovat lemppareitani.

Musiikki auttaa minua nauttimaa elämästä, sen ja tanssin kautta pystyn ilmaisemaan itseäni ja pystyn näyttämään ihmisille kuka oikeasti olen. Musiikkia kuunnellassani pystyn rentoutumaan ja ajattelemaan asioita.

Palataanpas nyt tähän hetkeen.

Viimeisimmäksi kuuntelin radiosta:



Kappale, jonka mukana minun on vain pakko laulaa mukana:



Minua ärsyttävä kappale:



Suomalainen kappale, jonka kuuntelin viimeisimmäksi:



Kappale, joka pyörii minulla päässä:



Joten, tästä olette nyt saanut muutaman kappalevinkin ja päässyt hieman lukemaan suhteestani musiikkiin.



4 kommenttia:

  1. En tiedä melkein yhtäkään... :P Mutta Haloo Helsinki on lemppareitani, kuten tiedät. Pitäisi kuunnella tuo Kuussa tuulee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pear, no nyttenhän tiedät ja voit kuunnella :P Tiedän juu ja kuuntele ihmeessä!

      Poista
  2. Haloo Helsinki on ihana, tuo Kuussa tuulee on yksi lempikappaleitani :3

    VastaaPoista

Kerro minulle toki, mitä ajattelet 💙 Kommentit saavat aina iloiseksi.